Menu & Search
Ένα θρεπτικό πρωινό σάντουιτς με ιαπωνική γλυκοπατάτα

Ένα θρεπτικό πρωινό σάντουιτς με ιαπωνική γλυκοπατάτα

Η ολιστική διατροφολόγος, wellness expert και health coach, Kelly LeVeque, του Be Well by Kelly, προτείνει μία νόστιμη συνταγή για ένα θρεπτικό πρωινό σάντουιτς με ιαπωνική γλυκοπατάτα.

Photo: Emily Reiter

Συστατικά

Japanese Yam (ιαπωνική γλυκοπατάτα)

Ινδικό βούτυρο Γκι / Ghee

Αυγό

Μπέικον

Ρόκα

Photo: Emily Reiter

Οδηγίες

Καθαρίζουμε και τρίβουμε την ιαπωνική γλυκοπατάτα. Προσθέστε 2 κουταλιές της σούπας ινδικό βούτυρο γκι σε ένα τηγάνι σε μέτρια φωτιά, μην το αφήσετε να κάψει. Βάλτε 2 ξεχωριστές χούφτες από την τριμμένη ιαπωνική γλυκοπατάτα στο τηγάνι και τηγανίστε για 2-4 λεπτά μέχρι να γίνουν τραγανές και αναποδογυρίστε ώστε να ψηθούν και από την άλλη πλευρά. Αφήστε τις να κρυώσουν πάνω σε απορροφητικό χαρτί ή σχάρα. Τηγανίστε το μπέικον και το αυγό. Φτιάξτε ένα σάντουιτς με τις ιαπωνικές γλυκοπατάτες απλώνοντας σε στρώματα την ρόκα, το μπέικον και το αυγό.

Photo: Emily Reiter
Photo: Emily Reiter
Photo: Emily Reiter

Credits & source: MyDomaine

0 Comments