Menu & Search
Αυτό το καλοκαιρινό workout γυμνάζει όλο το σώμα σε 4 μόλις λεπτά

Αυτό το καλοκαιρινό workout γυμνάζει όλο το σώμα σε 4 μόλις λεπτά

Καλοκαιρινό workout για να γυμνάσετε όλο σας το σώμα σε 4 μόλις λεπτά!

Πριν ξεκινήσετε θα χρειαστείτε ένα καλό ζέσταμα με jumping jacks και τρέξιμο επιτόπου με γόνατα ψηλά. Στη συνέχεια, εκτελέστε τις παρακάτω ασκήσεις για 40 δευτερόλεπτα την καθεμία, κάνοντας όσο το δυνατόν περισσότερες επαναλήψεις. Ξεκουραστείτε για 20 δευτερόλεπτα πριν προχωρήστε στην επόμενη άσκηση. Για τα καλύτερα αποτελέσματα, επαναλάβετε όλες τις ασκήσεις πέντε φορές.

1. Reverse Lunges

Σταθείτε όρθιοι με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και τα δυο χέρια σας πίσω από το κεφάλι. Κρατήστε τους αγκώνες ανοιχτούς. Κάντε ένα μεγάλο βήμα προς τα πίσω, με το δεξί πόδι σε θέση προβολής. Το μπροστινό σας πόδι πρέπει να είναι λυγισμένο σε ορθή γωνία και να μην ξεπερνάει τη μύτη του ποδιού σας και το πίσω γόνατο να πλησιάζει το δάπεδο. Βάλτε δύναμη στο αριστερό πόδι σπρώξτε και ελάτε ψηλά στην όρθια θέση. Επαναλάβετε με το αριστερό πόδι.

2. Squat Thrusts

Ξεκινήστε από όρθια θέση. Τοποθετήστε τα χέρια στο πάτωμα μπροστά σας και κάντε ένα πηδηματάκι πίσω με τα πόδια πίσω σε θέση σανίδα. Κάντε ξανά ένα πηδηματάκι και φέρτε τα γόνατα ανάμεσα στα χέρια. Επανέλθετε στην αρχική θέση και επαναλάβετε.

3. Speed Skaters

Σταθείτε στο δεξί πόδι με το δεξί γόνατο ελαφρώς λυγισμένο και σηκώστε το αριστερό πόδι από το πάτωμα. Κάντε ένα μεγάλο άλμα προς τα αριστερά και προσγειωθείτε στο αριστερό πόδι με το δεξί πόδι να αιωρείται πίσω από το αριστερό. Συνεχίστε εναλλάσσοντας πλευρές.

4. Bicycle Crunches

Ξαπλώστε ανάσκελα και τοποθετήστε τα χέρια πίσω από το κεφάλι. Σηκώστε τα πόδια λυγισμένα σε ορθή γωνία. Σηκώστε το κεφάλι και τους ώμους από το πάτωμα και στρίψτε το κορμό προς τα δεξιά, φέρνοντας το αριστερό αγκώνα να ακουμπήσει το δεξί γόνατο, και τεντώστε το αριστερό πόδι σε γωνία 45 μοιρών. Επανέλθετε στην αρχική θέση και επαναλάβετε από την άλλη πλευρά. Συνεχίστε εναλλάσσοντας πλευρές.

0 Comments