Menu & Search
Γιατί πρέπει να τρώτε περισσότερο πικάντικα τρόφιμα

Γιατί πρέπει να τρώτε περισσότερο πικάντικα τρόφιμα

Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση πικάντικων τροφών μπορεί να ανοίξει πραγματικά τον δρόμο για μια μακρύτερη και υγιέστερη ζωή.

Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε τι μπορούν να κάνουν για την υγεία σας.

Μειώνουν τη αρτηριακή πίεση.

Οι πιπεριές τσίλι μειώνουν την αρτηριακή πίεση. Οι βιταμίνες Α και C ενισχύουν αποτελεσματικά τα τοιχώματα της καρδιάς, ενώ η καψαϊκίνη αυξάνει τη ροή του αίματος σε όλο το σώμα. Ο συνδυασμός υποστηρίζει ένα υγιές καρδιαγγειακό σύστημα. Οι πιπεριές τσίλι είναι επίσης γνωστό ότι μειώνουν τις επιπτώσεις της κακής χοληστερόλης.

Mειώνουν το στρες.

Τα πικάντικα τρόφιμα ενισχύουν τα επίπεδα της ορμόνης σεροτονίνης στον οργανισμό η οποία προσφέρει στο άτομο ένα αίσθημα αισιοδοξίας, ευεξίας και καλής διάθεσης. Την επόμενη φορά που θα θέλετε να φτιάξετε τη διάθεση σας αντί για κάτι γλυκό, δοκιμάστε μια μικρή καυτερή πιπεριά ή φέτες τζίντζερ.

Καταπολεμούν και μειώνουν τη φλεγμονή στο σώμα.

Η φλεγμονή στο σώμα μπορεί να είναι διάφορα θέματα υγείας, από καρδιακά προβλήματα μέχρι αρθρίτιδα. Μελέτες δείχνουν ότι η καψαϊκίνη μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση και τη μείωση της φλεγμονής στο σώμα.

Ενισχύουν τον μεταβολισμό.

Η καψαϊκίνη έχει θερμογόνο δράση κι έτσι βοηθά το σώμα να κάψει περισσότερες θερμίδες μέχρι και 20 λεπτά μετά την κατανάλωση.

Θεραπεύουν τον πονοκέφαλο.

Η καψαϊκίνη έχει χρησιμοποιηθεί ως φυσικό παυσίπονο για δεκαετίες. Όταν συνδυάζεται με καφεΐνη (δοκιμάστε λίγο πιπέρι καγιέν με τον καφέ σας), έχει τεκμηριωθεί ότι καταπολεμά την εμφάνιση των ημικρανιών και των πονοκεφάλων.

Βοηθούν στην πέψη.

Τα πικάντικα τρόφιμα πιστεύεται ευρέως ότι προκαλούν δυσπεψία. Ωστόσο, υπάρχουν ελάχιστα βάσιμα στοιχεία για να στηρίξουν αυτόν τον ισχυρισμό. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την New England Journal of Medicine, η καψαϊκίνη βοηθάει στην πέψη.

 

0 Comments