Menu & Search
Η καλύτερη άσκηση για τους γλουτούς που μπορείτε να την κάνετε παντού

Η καλύτερη άσκηση για τους γλουτούς που μπορείτε να την κάνετε παντού

Αν θέλετε να σμιλεύσετε τους γλουτούς σας, θα πρέπει να τους γυμνάζετε από πολλαπλές οπτικές γωνίες για να τονώσετε όλους τους οπίσθιους μύες. Αυτή η άσκηση, συνδυάζει δύο βασικές προβολές και κάνει ακριβώς αυτό. Επιπλέον, δεν απαιτεί εξοπλισμό και μπορείτε να την κάνετε παντού!

19ccad6a3187b053_Side-Lunge-Curtsy-Squat.xxxlarge

  • Κάντε ένα βήμα με το δεξί σας πόδι  προς τα αριστερά και ελάτε σε πλάγια προβολή λυγίζοντας το δεξί σας γόνατο. Κρατήστε το στήθος σας ψηλά και ρίξτε όλο σας το βάρος σας στη δεξιά φτέρνα σας.
  • Δώστε ώθηση με το δεξί σας πόδι και σταυρώστε το δεξί πόδι πίσω από το αριστερό και ελάτε σε θέση υπόκλισης, λυγίζοντας τα γόνατα.
  • Επιστρέψτε στην πλάγια διάταση και κάντε 12 επαναλήψεις. Στη συνέχεια, επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

Credits & source: Popsugar.

0 Comments