Menu & Search
Η καλύτερη άσκηση stretch για τους γοφούς και τους γλουτούς

Η καλύτερη άσκηση stretch για τους γοφούς και τους γλουτούς

Είστε κολλημένη σε ένα γραφείο όλη την ημέρα; Αυτή είναι η άσκηση stretch που πρέπει να κάνετε!

Το να κάθεστε όλη την ημέρα σε μία καρέκλα είναι καταστροφικό για τους γοφούς σας και με την πάροδο του χρόνου μπορεί να επηρεάσει την κινητικότητα και την ευλυγισία σας.

Ελαχιστοποιήστε τη ζημιά με αυτή την διατατική άσκηση που προτείνει η Jenn Seracuse, διευθύντρια του Pilates στο Flex Studios στη Νέα Υόρκη. “Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να απελευθερώσετε τους γοφούς και τους γλουτούς λέει η ίδια. Θα εκπλαγείτε με το πόσο πιο εύκολα θα είστε σε θέση να κινηθείτε και να κάνετε βαθιά squat!

askisi-stretch-isxia-gofoi-oolala

Ξεκινήστε ξαπλωμένη ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα και τα πέλματα να ακουμπούν στο πάτωμα. Σηκώστε το δεξί πόδι και σταυρώστε τον δεξί αστράγαλο πάνω από το αριστερό γόνατο. Βάλτε τα χέρια ανάμεσα στα πόδια σας και πλέξτε τα δάχτυλα γύρω από το αριστερό πόδι (όπως φαίνεται στην φωτογραφία). Πιέστε τον αριστερό μηρό προς το μέρος σας, διατηρώντας παράλληλα τον κορμό στο πάτωμα. Χρησιμοποιήστε το δεξιό αγκώνα σας για να πιέσετε απαλά το δεξί γόνατο μακριά από εσάς. Κρατήστε για 3-5 αναπνοές, βαθαίνοντας το τέντωμα με κάθε εκπνοή, στη συνέχεια, αλλάξτε πλευρά.

Credit & source: Self

0 Comments