Menu & Search
Η τέλεια άσκηση stretching

Η τέλεια άσκηση stretching

Η fitness expert Amanda Bisk, λάτρης της γιόγκα και μία από τις δύο personal trainers του H&M Life, σας δείχνει πώς να τεντώσετε το κάτω μέρος της πλάτης και τους δικέφαλους μηριαίους.

h-teleia-askhsh-stretching-oolala

Όταν κάνετε αυτή την άσκηση, είναι σημαντικό να κρατήσετε όσο το δυνατόν πιο ίσια την πλάτη σας. Θα προστατεύσει το κάτω μέρος της πλάτης σας και θα σας δώσει ένα ακόμα καλύτερο τέντωμα των δικέφαλων μηριαίων.

cq5dam.web.1920.1280 (4)

ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ

Σταθείτε με τα πόδια σας σε μεγάλο άνοιγμα και τα δάχτυλα των ποδιών σας στραμμένα προς τα εμπρός.

Λυγίστε την πλάτη σας προς τα εμπρός από τους γοφούς (κρατήστε την πλάτη σας ίσια!) Και οδηγήστε το αριστερό σας χέρι στα δάχτυλα του δεξιού ποδιού σας.

Ταυτόχρονα, σηκώστε το αντίθετο χέρι σας προς τον ουρανό και ακολουθήστε την κίνησή του με τα μάτια σας.

Κρατήστε για πέντε μεγάλες βαθιές αναπνοές.

cq5dam.web.1920.1280 (5)

ΒΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ

Διατηρώντας την πλάτη σας ίσια, τραβήξτε τα χέρια σας πίσω κοντά στο σώμα σας. Τώρα στρίψτε προς την άλλη πλευρά.

cq5dam.web.1920.1280 (6)

ΒΗΜΑ ΤΡΙΤΟ

Οδηγήστε το δεξί σας χέρι στα δάχτυλα του αριστερού σας ποδιού. Σηκώστε το αριστερό σας χέρι προς τον ουρανό και να ακολουθήσει την κίνησή του με τα μάτια σας.

Κρατήστε κάθε στρίψιμο για τρεις βαθιές αναπνοές. Επαναλάβετε την άσκηση τρεις φορές σε κάθε πλευρά.

Credits & sourceH&M LIFE

0 Comments