Menu & Search
Οι top τροφές για καλύτερο ύπνο

Οι top τροφές για καλύτερο ύπνο

Άλλη μια δύσκολη μέρα έφτασε στο τέλος της και εσείς έχετε ξαπλώσει επιτέλους στο κρεβατάκι σας αλλά δεν λέει να σας πάρει ο ύπνος; Όχι, δε χρειάζεται να μετρήσετε προβατάκια. Διαβάστε ποιες είναι οι τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε σαν πουλάκι.

  • Πρωτεΐνη

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη όπως κοτόπουλο, ψάρι, φακές κλπ αποτελούν φυσικές πηγές τρυπτοφάνης, του αμινοξέος που βοηθάει τον οργανισμό μας να παράγει σεροτονίνη, γνωστή και ως «η ουσία της ευτυχίας». Αν και καλό είναι να αποφεύγουμε τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη λίγες ώρες πριν τον ύπνο (χωνεύονται δύσκολα), προσπαθήστε να καταναλώσετε 1 γραμμάριο πρωτεΐνης ανά κιλό σωματικού βάρους κάθε μέρα.

  • Νερό καρύδας

Πλούσιο σε μαγνήσιο, ασβέστιο, ποτάσιο, φώσφορο και νάτριο, το νερό καρύδας θα βοηθήσει στην ισορροπία των μετάλλων και των ιχνοστοιχείων στο σώμα σας, καθώς και στη ρύθμιση της ενυδάτωσης εξασφαλίζοντάς σας έναν ήσυχο ύπνο.

  • Βότανα

Πίνοντας ρόφημα χαμομηλιού, βαλεριάνας, μελισσόχορτου ή κάποιας άλλης μίξης βοτάνων, αυξάνονται τα επίπεδα της γλυκίνης, η οποία έχει χαλαρωτική δράση στον εγκέφαλο και στο νευρικό σύστημα.

  • Τόνος

Ο τόνος και ο σολομός είναι τροφές πλούσιες σε βιταμίνη B6, η οποία βοηθάει τον οργανισμό να παράγει μελατονίνη και σεροτονίνη. Άλλες τροφές πλούσιες σε βιταμίνη B6 είναι το σκόρδο και τα φιστίκια Αιγίνης.

  • Γάλα

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι πλούσια σε ασβέστιο, το οποίο φαίνεται να έχει άμεση σχέση με τον ύπνο.  Έρευνες έχουν δείξει πως άτομα με έλλειψη ασβεστίου έχουν προβλήματα με τον ύπνο. Πιείτε λοιπόν ένα ποτήρι ζεστό γάλα πριν ξαπλώσετε, όπως όταν κάνατε μικρές.

  • Αμύγδαλα

Πλούσια σε μαγνήσιο και τρυπτοφάνη μια χούφτα αμύγδαλα αρκεί για να κάνει τη διαφορά και να σας χαλαρώσει.

0 Comments