Menu & Search
Πετάξτε τη ζυγαριά: μάθετε πως να “διαβάζετε” την πρόοδό σας

Πετάξτε τη ζυγαριά: μάθετε πως να “διαβάζετε” την πρόοδό σας

Όχι, δε χρειάζεται να ανεβοκατεβαίνετε καθημερινά από τη ζυγαριά μετρώντας γραμμάρια και υπολογίζοντας με μανία πόντους και θερμίδες. Η πρόοδός σας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα νούμερο. Η ζυγαριά δε λαμβάνει υπόψη πολλούς παράγοντες, όπως το βάρος των μυών που χτίζετε ή την κατακράτηση υγρών. Ο καλύτερος τρόπος να αισθάνεστε καλά με το σώμα σας και να μετράτε την πρόοδό σας είναι να μείνετε μακριά από τη ζυγαριά.

Δείτε πως:

Τραβήξτε μία selfie

Οι φωτογραφίες «πριν και μετά» μπορούν να σας αποκαλύψουν αλλαγές στο σώμα σας που δεν είχατε καν παρατηρήσει. Φροντίστε να τραβάτε συχνά φωτογραφίες, βάλτε τις δίπλα δίπλα και παρατηρήστε πως το σώμα σας μεταμορφώνεται με τον καιρό. Μπορεί να μη φαίνεται στη ζυγαριά αλλά η αλλαγή συμβαίνει. Σιγά σιγά μεν, αλλά συμβαίνει.

Τσεκάρετε τα ρούχα σας

Οι πόντοι που μειώνονται μπορεί να μην φαίνονται στη ζυγαριά, αλλά σίγουρα φαίνονται στα ρούχα σας. Μήπως σας πέφτει το σορτσάκι ή αισθάνεστε τη φούστα σας να πλέει; Αυτή είναι η πρόοδός σας. Η ζυγαριά μπορεί να μην δείχνει τη διαφορά, αλλά τα ρούχα σας μιλάνε από μόνα τους. Άλλωστε αυτό δε θέλετε; Πόντους που εξαφανίζονται!

Κρατήστε ημερολόγιο προπονήσεων

Όπως καταγράφεται το φαγητό σας, καταγράψτε και τη γυμναστική σας: πόσα χιλιόμετρα τρέχετε, σε πόση ώρα, πόσο δύσκολη σας φαίνεται μια άσκηση και πόσες επαναλήψεις μπορείτε να κάνετε, πόσο κουράζεστε και γρήγορα θα δείτε τη βελτίωσή σας καταγεγραμμένη.

Καταγράψτε τα επίπεδα ενέργειάς σας

Αν παλαιότερα αισθανόσασταν συνεχώς κουρασμένες, αδύναμες και νυσταγμένες, ενώ πλέον αισθάνεστε παραγωγικές και γεμάτες ενέργεια σημαίνει πως κάνετε κάτι σωστά. Συνεχίστε!

0 Comments