Menu & Search
Πώς να αντιμετωπίσετε την αρνητικότητα!

Πώς να αντιμετωπίσετε την αρνητικότητα!

Στην καθημερινότητα υπάρχουν στιγμές ή ακόμα και συνήθειες που προκαλούν άγχος, νευρικότητα και κατά συνέπεια πολλές αρνητικές σκέψεις. Γιατί όμως να αφήνετε αυτές τις σκέψεις να κυριεύουν την καθημερινή σας ζωή; Μπορείτε να διώξετε τα αρνητικά συναισθήματα με εύκολο τρόπο.

Αρχικά, τι προκαλεί όλα αυτά τα αρνητικά συναισθήματα; “Από πλευράς εξέλιξης, αυτά υπάρχουν ώστε να μας προειδοποιούν για κίνδυνο ή απειλή. Ο φόβος από τη μια πλευρά είναι χρήσιμος μιας και μας προειδοποιεί να προσέχουμε ή να αμυνθούμε  σε περίπτωση  κινδύνου. Ο πόνος μας ειδοποιεί ότι κάτι είναι λάθος και πρέπει να το προσέξουμε. Για παράδειγμα, αν δεν νιώθαμε πόνο δε θα μπορούσαμε να καταλάβουμε αν έχουμε πληγωθεί σε κάποιο μέρος του σώματός μας και έτσι να το θεραπεύσουμε. Πιο περίπλοκα συναισθήματα, όπως η λύπη, η ντροπή και η ενοχή μοιάζουν να υπάρχουν για να μας αποπλανούν ή να βλάψουν τον κοινωνικό μας περίγυρο. Προφανώς, είναι καλύτερο να έχουμε θετικά συναισθήματα και σκέψεις απ’ ότι αρνητικές ώστε να ζούμε καλύτερα” λέει ο ψυχολόγος Dr David Roland.

Πώς μπορούμε λοιπόν να αντιμετωπίσουμε στην ουσία αυτά τα αρνητικά συναισθήματα; Από πλευράς ιατρικής, είναι δύσκολο να κατηγοριοποιήσει κανείς όλα τα δυσάρεστα συναισθήματα ως “κακά” , αλλά αν πιστεύετε πως αυτά σας κάνουν να νιώθετε άσχημα, υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε ώστε να ανακουφιστείτε από την ένταση που σας προκαλούν.

  1. Γυμναστική. Και ειδικότερα ασκήσεις οι οποίες ενισχύουν την αριστερή πλευρά του εγκεφάλου, όπως ο χορός και η yoga.
  2. Βελτιώστε τις διαπροσωπικές σας σχέσεις και την κοινωνική σας ζωή βλέποντας πιο συχνά τους φίλους και την οικογένειά σας.
  3. Ακούστε την αγαπημένη σας μουσική.
  4. Κάντε διαλογισμό.
  5. Καταγράψτε τα συναισθήματά σας.
  6. Το μασάζ θα σας ανακουφίσει εξίσου.
  7. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας για φαρμακευτική θεραπεία.

0 Comments