Menu & Search
Σπιτικό frozen yogurt φράουλα: εύκολο και light

Σπιτικό frozen yogurt φράουλα: εύκολο και light

Ποια μπορεί να αντισταθεί σε ένα δροσερό frozen yogurt; Το παγωμένο γιαούρτι αποτελεί τη must επιλογή όλων των γυναικών που ακόμα και το καλοκαίρι προσέχουμε τη διατροφή μας αλλά πιστεύουμε πως μας αξίζει μια λιχουδιά μια στο τόσο. Ωστόσο, πολλές φορές καταλήγουμε να γεμίζουμε το κυπελλάκι μέχρι πάνω με γιαούρτι και να το φορτώνουμε με toppings τα οποία μπορεί μεν να είναι υγιεινά (granola, ξηροί καρποί, δημητριακά) αλλά τελικώς μετατρέπουν την «υγιεινή παρασπονδία» σε βόμβα θερμίδων που μπορούν να ξεπεράσουν τις 500 και ζάχαρης που ξεπερνάει τα 70γρ. Για να είστε λοιπόν σίγουρες για τα συστατικά αλλά και τις θερμίδες που έχει το frozen yogurt, φτιάξτε τη δική σας σπιτική εκδοχή που είναι πιο ελαφριά, εύκολη και πολύ νόστιμη.

Χρόνος Προετοιμασίας: 5 λεπτά

Photo: Gemma's Bigger Bolder Baking
Photo: Gemma’s Bigger Bolder Baking

Συστατικά:

  • 2 φλιτζάνια φράουλες (καλύτερα να τις έχετε καταψύξει πρώτα)
  • 2 κ.σ. μέλι ή σιρόπι αγαύης (καλύτερα να επιλέξετε το δεύτερο αν μπορείτε γιατί έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη)
  • ¼ φλιτζανιού στραγγιστό γιαούρτι με 0% ή 2% λιπαρά
  • ½ κ.σ. χυμός λεμονιού

Οδηγίες:

Πλύντε τις φράουλες, κόψτε το κοτσάνι και κόψτε τις στα δύο. Καταψύξτε για λίγες ώρες.

Βάλτε στο μίξερ τις φράουλες, το μέλι ή το σιρόπι αγαύης, το γιαούρτι και το λεμόνι και χτυπήστε για 2 με 3 λεπτά μέχρι το μείγμα να αποκτήσει κρεμώδη υφή. Σουρώστε το μείγμα για πιο λεία υφή. Δοκιμάστε και αν σας φαίνεται ξινό μπορείτε να προσθέσετε και άλλο μέλι/σιρόπι.

Αδειάστε το μείγμα σε ένα κλειστό σκεύος κατάλληλο για κατάψυξη και καταψύξτε για τουλάχιστον 6 ώρες. Για πιο αφράτη υφή κάθε δύο ώρες βγάλτε το μείγμα και χτυπήστε το με μίξερ χειρός για να αφρατέψει.

Μερίδες: 4

Θερμίδες ανά μερίδα: 66

biggerbolderbaking.com2
Photo: Gemma’s Bigger Bolder Baking

0 Comments