Menu & Search
Τα 10 καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε αντί να τσιμπολογήσετε

Τα 10 καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε αντί να τσιμπολογήσετε

Λιγουρεύεστε το cheesecake που έχει μείνει στο ψυγείο ή κοιτάζετε λάγνα τα μπισκότα στην κουζίνα; Δείτε τις 10 καλύτερες δραστηριότητες που μπορείτε να κάνετε για να αποσπάσετε την προσοχή σας από τους πειρασμούς.

Βάψτε τα νύχια σας. Μήπως έχετε καιρό να περιποιηθείτε τα νύχια σας; Ε λοιπόν ήρθε η ώρα. Βρείτε ένα ωραίο μανό και τα κατάλληλα σχέδια και πειραματιστείτε.

Φτιάξτε και πιείτε ένα πράσινο τσάι. Πλούσιο σε κατεχίνες και αντιοξειδωτικά, θα σας τονώσει και θα κρατήσει το στόμα σας μακριά από λιχουδιές.

Περπατήστε. Βγείτε από το σπίτι (μόνες σας ή πάρτε και την κολλητή σας) και περπατήστε. Ευκαιρία να κουτσομπολεύσετε ενώ καίτε μερικές θερμίδες παραπάνω.

Πλέξτε. Δεν ξέρετε πλέξιμο; Κανένα πρόβλημα. Ευκαιρία να μάθετε. “Μάθε τέχνη και άστηνε…” Μπορείτε να βρείτε εύκολα βιντεάκια στο διαδίκτυο. Αρκούν για να ξεκινήσετε. Βελόνες θα χει σίγουρα η μαμά, γιαγιά, θεία σας. Θα’χετε και ένα κασκολάκι για τις κρύες νύχτες του χειμώνα.

Κάντε σπα. Μόνες σας. Φτιάξτε τις δικές σας μάσκες, κρέμες κλπ και περιποιηθείτε τον εαυτό σας. Και τις λιχουδιές θα ξεχάσετε και η επιδερμίδα σας θα λάμπει.

Μασήστε τσίχλα. Δεν μετράει ακριβώς ως δραστηριότητα αλλά καμιά φορά αρκεί για να σας βοηθήσει να ξεχαστείτε.

Χορέψτε. Βάλτε το αγαπημένο σας τραγούδι και δώστε τον καλύτερό σας εαυτό. Και πάλι, καίτε έξτρα θερμίδες ενώ το διασκεδάζετε. Αν θέλετε να το πάτε ένα βήμα παραπέρα, βρείτε μία σχολή χορού κοντά στο σπίτι ή τη δουλειά σας και ξεκινήστε εκείνο το χορό που πάντα θέλατε αλλά δεν βρίσκατε χρόνο ή ντρεπόσασταν να ξεκινήσετε.

Καθαρίστε και τακτοποιήστε το σπίτι ή έστω το δωμάτιό σας.

Κάντε γιόγκα. Ένα μικρό flow αρκεί για να αναζωογονήσει το σώμα σας και να πάρει το μυαλό σας μακριά από τον πειρασμό.

Φάτε ένα φρούτο ή κάποιο άλλο θρεπτικό σνακ με λίγες θερμίδες π.χ. μία μπάρα δημητριακών ή μία φρυγανιά με μία κουταλιά φιστικοβούτυρο.

0 Comments