Menu & Search
Τα 6 καλύτερα σνακ (που δεν είναι λαχανικά) για αδυνάτισμα

Τα 6 καλύτερα σνακ (που δεν είναι λαχανικά) για αδυνάτισμα

Φτάνει πια με τα καρότα και τα αγγούρια! Οι παρακάτω επιλογές είναι πιο έξυπνες και σίγουρα πιο γευστικές, ενώ σας κρατάνε χορτάτες για περισσότερη ώρα.

Ελιές

Μαύρες ή πράσινες, οι ελιές πάντα είχαν τη θέση τους στη μεσογειακή διατροφή και υπάρχει λόγος. Πλούσιες σε βιταμίνες B1, B6, B12 και Α, ασβέστιο, σίδηρο και κάλιο, οι ελιές έχουν αντικαρκινική και αντιοξειδωτική δράση, αλλά λίγες θερμίδες. Η κάθε ελιά έχει περίπου 10 θερμίδες (!)

Φιστίκια Αιγίνης

Γεμάτα πρωτεΐνη, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά, αυτά τα φιστίκια θα σας κρατήσουν απασχολημένες αρκετή ώρα στην προσπάθειά σας να τα ανοίξετε και τελικώς θα καταλήξετε να φάτε λιγότερα. Προτιμήστε τα άψητα και ανάλατα.

Μαύρη σοκολάτα

Πλούσια σε αντιοξειδωτικά, σίδηρο και μαγνήσιο, η μαύρη σοκολάτα νικά με διαφορά τη γάλακτος. Η έντονη γεύση της αρκεί για να ικανοποιήσει την επιθυμία σας για γλυκό και οι φυτικές ίνες θα σας κρατήσουν χορτάτες για αρκετή ώρα.

Τυρί cottage με κανέλα

Ένα φλιτζάνι cottage έχει 28γρ πρωτεΐνη και λιγότερες από 100 θερμίδες. Προσθέστε κανέλα για έξτρα γεύση και αντιοξειδωτικά, αλλά και γιατί η κανέλα βοηθάει στον έλεγχο της γλυκόζης του αίματος και συνεπώς την ινσουλίνης, που σημαίνει λιγότερη συσσώρευση λίπους.

Αβοκάντο με καυτερή σάλτσα

Σύμφωνα με έρευνες, τα μονοακόρεστα λιπαρά του αβοκάντο θα σας κρατήσουν χορτάτες έως και 5 ώρες, ενώ η πικάντικη σάλτσα θα βοηθήσει στο κάψιμο λίπους. Λέγεται πως τα καυτερά φαγητά (κυρίως αυτά που περιέχουν καψαϊκίνη όπως οι κόκκινες καυτερές πιπεριές) αυξάνουν το μεταβολισμό για ένα χρονικό διάστημα μετά την κατανάλωση, αλλά και το αίσθημα κορεσμού.

Μπανάνα με φιστικοβούτυρο

Αν και εδώ στην Ελλάδα δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο, το φιστικοβούτυρο είναι πηγή πρωτεΐνης, φυτικών ινών και καλών λιπαρών. Αποτελεί το τέλειο συνοδευτικό της μπανάνας. Επιλέξτε κάποιο βιολογικό χωρίς ζάχαρη.

0 Comments