Menu & Search
Τα top 3 ροφήματα ιδανικά για αδυνάτισμα

Τα top 3 ροφήματα ιδανικά για αδυνάτισμα

Ξεχάστε το νερό με λεμόνι. Το διαβάσαμε, το ήπιαμε, το βαρεθήκαμε. Ποια άλλα ροφήματα όμως μπορούν να εκτοξεύσουν τον μεταβολισμό μας και να μας βοηθήσουν να χάσουμε βάρος;

Ο καφές

Είναι το ενεργειακό ποτό της φύσης. Έρευνες δείχνουν πως 2 με 3 φλιτζάνια καφέ πριν την προπόνηση μπορούν να σας δώσουν ενέργεια για να γυμναστείτε πιο σκληρά και περισσότερη ώρα καίγοντας με αυτόν τον τρόπο και περισσότερες θερμίδες. Πιείτε όμως τον καφέ σας σκέτο ή προσθέστε λίγη στέβια, καθώς αν φορτώσετε τον καφέ σας με αφρόγαλα και ζάχαρη, ένα είναι σίγουρο, ο κόπος σας θα πάει χαμένος. Θα πάρετε πίσω όλες τις θερμίδες που κάψατε.

Το νερό

Αντικαταστήστε το χυμό λεμονιού που προσθέτατε στο νερό σας με παγάκια. Τα κρύα ροφήματα αναγκάζουν τον οργανισμό σας να ξοδέψει περισσότερη ενέργεια για να διατηρήσει τη θερμοκρασία τους στους 36,6°C. Συνεπώς, πίνοντας ένα μικρό μπουκάλι παγωμένο νερό μπορείτε να αναγκάσετε το σώμα σας να κάψει έως και 100 θερμίδες. Κάντε το κάθε μέρα και μπορείτε να χάσετε έως και 5 κιλά το χρόνο μόνο από αυτή τη συνήθεια. Αν βαριέστε να πίνετε σκέτο νερό, παίξτε με τις γεύσεις προσθέτοντας αγγούρι, φράουλες ή ό,τι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε και σας αρέσει.

Το πράσινο τσάι

Όχι μόνο είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και δεν έχει θερμίδες, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει στο αδυνάτισμα. Σε έρευνα που δημοσιεύτηκε στο «Journal of the American College of Nutrition» οι συμμετέχοντες που έπιναν 4 φλιτζάνια πράσινο τσάι κάθε μέρα για 2 μήνες έχασαν 3 παραπάνω κιλά από εκείνους που έπιναν σκέτο νερό. Πιείτε το σκέτο χωρίς ζάχαρη. Το καλοκαίρι αποφύγετε τα έτοιμα προϊόντα. Προτιμήστε να φτιάχνετε το δικό σας τσάι και να το κρατάτε στο ψυγείο.

0 Comments