Menu & Search
10 ΥΓΙΕΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

10 ΥΓΙΕΙΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΟΣΟ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ!


Δέκα μικρές και εύκολες αλλαγές που μπορείς να κάνεις στις καθημερινές σου συνήθειες για να γίνεις πιο υγιής και ευτυχισμένη πριν τελειώσει ο χρόνος.

Δες ποιες είναι αυτές…

1. Αγόρασε τρόφιμα με γεμάτο στομάχι: Έρευνα έχει δείξει ότι οι άνθρωποι που έχουν φάει έστω κάποιο σνακ πριν πάνε σουπερμάρκετ αγοράζουν λιγότερα ανθυγιεινά τρόφιμα.

2. Μάθε μια νέα συνταγή: Το μαγείρεμα στο σπίτι συνδέεται στενά με την υγιεινή διατροφή αλλά και την εξοικονόμηση χρημάτων.

3. Πιες τον καφέ σου σκέτο: Απέφυγε το γάλα και τη ζάχαρη στο καφέ σου για να περιορίσεις τις θερμίδες.

4. Αντικατέστησε το λευκό ψωμί με ψωμί ολικής άλεσης: Το ψωμί ολικής άλεσης θερμιδικά είναι σχεδόν ισοδύναμο με το λευκό ψωμί. Είναι όμως πολύ πλουσιότερο στα διάφορα ιχνοστοιχεία, μέταλλα και βιταμίνες, καθώς και σε φυτικές ίνες.

5. Να έχεις πάντα ένα μπουκάλι νερό μέσα στη τσάντα σου: Η αύξηση της πρόσληψης νερού έχει πολλαπλά οφέλη, από το να έχεις περισσότερη ενέργεια μέχρι πιο λαμπερό και ενυδατωμένο δέρμα.

6. Πάρκαρε πιο μακριά από τον προορισμό σου: Δεν είναι πάντα εφικτό να περπατήσεις μέχρι τον προορισμό σου, γι’ αυτό επέλεξε ως σημείο στάθμευσης ένα τετράγωνο μακριά.

7. Να φοράς αντηλιακό ακόμα και τον χειμώνα: Η αντηλιακή κρέμα μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του δέρματος και να βοηθήσει στην πρόληψη του καρκίνου.

8. Κάνε διαλογισμό: Αφιερώστε λίγα λεπτά κάθε μέρα για να διαλογιστείς και παρατήρησε πόσο διαφορετικά θα αισθάνεσαι.

9. Διάβασε ένα βιβλίο: Πιάσε ένα βιβλίο να διαβάσεις για να χαλαρώσεις πριν κοιμηθείς αντί να χαζεύεις στο κινητό.

10. Πέρασε λίγο χρόνο με έναν φίλο: Μία 75ετής έρευνα του Χάρβαρντ διαπίστωσε ότι οι στενές προσωπικές σχέσεις είναι το κλειδί για μια πιο υγιή και ευτυχισμένη ζωή.

Featured Image: Instagram/@charlottebridgeman

0 Comments