Menu & Search
15ΛΕΠΤΟ HIIT WORKOUT ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ

15ΛΕΠΤΟ HIIT WORKOUT ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ

Από την άνεση του σπιτιού σου!


Η Υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) είναι μια ενισχυμένη μορφή διαλειμματικής προπόνησης, όπου εναλλάσσονται περίοδοι μικρής έντονης αερόβιας άσκησης με λιγότερο έντονες περιόδους ανάκαμψης. Είναι μια μορφή καρδιαγγειακής άσκησης. Οι συνήθης συνεδρίες HIIT μπορεί να κυμαίνονται από 4 έως 30 λεπτά. Αυτές οι σύντομες, έντονες προπονήσεις παρέχουν βελτιωμένη αθλητική ικανότητα και φυσική κατάσταση, στοχεύουν στη βελτίωση του μεταβολισμού της γλυκόζης, καθώς και στη καύση του λίπους.

Εμείς σου προτείνουμε το αγαπημένο μας HIIT workout που καίει πολλές θερμίδες και μπορείς να το κάνεις οπουδήποτε, αφού οι ασκήσεις του συγκεκριμένου προγράμματος δεν χρειάζονται πολύ χώρο!

Featured Image: freepik.com

0 Comments