Menu & Search
2 ΧΑΛΑΡΩΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΧΕΝΑ

2 ΧΑΛΑΡΩΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΧΕΝΑ

Για να απαλλαγείς απο τον πόνο.


Ο αυχένας είναι ένα σημείο όπου συσσωρεύεται η ένταση… Οι παρακάτω ασκήσεις μαλακώνουν τον αυχένα και ανακουφίζουν τα άγχη και τις εντάσεις!

1 Κάθισε με όρθια πλάτη και πλησίασε το αριστερό αφτί στο αριστερό ώμο. Άφησε το κεφάλι να βαραίνει, ώστε να μακραίνει η δεξιά πλευρά του αυχένα. Μετά από τριάντα περίπου δευτερόλεπτα, τέντωσε προς το πλάι και μακριά τα δάχτυλα του δεξιού χεριού. Έλα στην αρχική θέση και επανέλαβε από την αντίθετη πλευρά.

2 Κάθισε αγκαλιάζοντας τα γόνατά σου. Πίεσε πρώτα το πηγούνι προς το λαιμό και σήκωσε το πίσω μέρος του κεφαλιού προς τα πάνω. Κατέβασε τους ώμους και νιώσε το τέντωμα στο πίσω μέρος του αυχένα. Τώρα κίνησε το πίσω μέρος του κεφαλιού προς τα πάνω και πίσω, δημιούργησε μια κοιλότητα στον αυχένα, εκτείνοντας το πηγούνι προς τα εμπρός και πάνω, μακριά από τα χέρια. Κάντε συνειδητά μια όσο το δυνατόν μεγαλύτερη καμπύλη στον αυχένα. Επέστρεψε στο πρώτο στάδιο, σπρώχνοντας το πηγούνι προς τα μέσα και πάλι πίσω και παρακολουθώντας νοερά την καμπύλη που σχηματίζει ο αυχένας.

Featured Image: self.com

Διαβάστε ακόμα στο Oolala:

Αυτή η εύκολη ανεστραμμένη στάση της Yoga θα σας χαλαρώσει και θα σας ξεκουράσει

4 σούπερ δυνατές ασκήσεις για τέλειους γλουτούς

0 Comments