Menu & Search
3 βασικά βήματα για καλύτερο ύπνο

3 βασικά βήματα για καλύτερο ύπνο

Αν έχετε προβλήματα με τον ύπνο, διαβάστε παρακάτω μερικά πράγματα που σας προτείνουμε να κάνετε…

Κόψτε την καφεΐνη.

Πάντα να αποφεύγετε τα ροφήματα με καφεΐνη μετά τις μεσημεριανές ώρες, ακόμα και αν νομίζετε ότι δεν έχετε ευαισθησία στη καφεΐνη. Προτιμήστε πράσινους χυμούς ή ακόμα καλύτερα νερό!

Ενισχύστε τον ύπνο σας.

Πάρτε ένα φυτικό συμπλήρωμα για τον ύπνο… Η Βαλεριάνα, φαίνεται να είναι ένα ασφαλές και αποτελεσματικό φυτικό ενισχυτικό του ύπνου. Μελέτες έχουν δείξει ότι η βαλεριάνα και βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου και μειώνει το χρόνο που χρειάζεται κάποιος για να αποκοιμηθεί.

Αποφύγετε τον έντονο φωτισμό.

Το έντονο φως μπορεί να χαλάσει τον ύπνο σας καθώς δεν επιτρέπει στον οργανισμό σας να χαλαρώσει. Χαμηλώστε τα φώτα και απενεργοποιήστε την τηλεόραση, τον υπολογιστή και το κινητό, μία ώρα πριν πάτε για ύπνο.

0 Comments