Fitness | Το “WORK IT OUT” σου δίνει την ευκαιρία να γυμναστείς αποτελεσματικά από την άνεση του σπιτιού σου!
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ
Menu & Search
3 σούπερ ασκήσεις με kettlebell για όλο το σώμα

3 σούπερ ασκήσεις με kettlebell για όλο το σώμα

Oolala Newsletter

SIGN UP FOR OUR NEWSLETTER AND STAY UP-TO-DATE ON OUR LATEST WELLNESS LIFESTYLE NEWS!

Είναι δύσκολο να αρνηθεί κανείς τα οφέλη από την προπόνηση με kettlebells. Για όσους τα ανακαλύπτουν τώρα, τα kettlebells είναι αλτήρες κατασκευασμένοι από χυτοσίδηρο κατάλληλα για διάφορους τύπους ασκήσεων.

Πολυάριθμες επιστημονικές έρευνες απέδειξαν ότι η προπόνηση με kettlebells αυξάνει ταυτόχρονα τη μέγιστη μυική δύναμη, την εκρηκτικότητα, την κινητικότητα, όπως επίσης και την αντοχή του καρδιαγγειακού και καρδιο-αναπνευστικού συστήματος. Η προπόνηση με kettlebells είναι πιο αποτελεσματική από τις συνδυαστικές ασκήσεις με βάρη. Μέσα σε μόλις ένα τέταρτο έχετε τα αποτελέσματα που θα είχατε αν κάνατε εξάσκηση μίας ώρας με απλά βαράκια.

Δείτε παρακάτω τρεις ασκήσεις με kettlebell για όλο το σώμα που μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε είτε για ζέσταμα είτε να τις εντάξετε στην κανονική σας προπόνηση. Εκτελέστε 10 επαναλήψεις για κάθε μία από τις ακόλουθες ασκήσεις με ένα ελαφρύ kettlebell.

Goblet Squat

Photo: Oxygen Magazine

Σταθείτε με τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων και κρατήστε ένα kettlebell από την λαβή και με τα δύο χέρια στο ύψος του στήθους σας, με τους αγκώνες κάτω.

Λυγίστε τα γόνατά σας και χαμηλώστε τους γοφούς, μέχρι οι μηροί σας να είναι παράλληλοι με το έδαφος.

Επανέλθετε στην αρχική θέση.

Kettlebell Swing

Photo: Oxygen Magazine

Κρατήστε το kettlebell με τα δύο χέρια και τα πόδια σας στο άνοιγμα των ώμων.

Κρατώντας την πλάτη σας ίσια και τα χέρια τεντωμένα, λυγίστε λίγο τα γόνατά σας, κάντε ταλάντωση με το kettlebell μέσα από τα πόδια σας και στη συνέχεια δώστε ώθηση από την λεκάνη σας  και τους γοφούς για να φέρετε τα χέρια μπροστά  στο ύψος των ώμων.

Halo

Photo: Oxygen Magazine

Κρατήστε το kettlebell ανάποδα από τις λαβές  με τα δύο χέρια μπροστά από το στήθος σας και τους αγκώνες κάτω.

Κάντε ένα κύκλο με το kettlebell πίσω από το κεφάλι σας, κρατώντας τους αγκώνες κλειστούς, κοντά στο σώμα σας και το kettlebell κοντά στο λαιμό σας. Πηγαίνετε δεξιόστροφα για πέντε επαναλήψεις και στη συνέχεια αριστερόστροφα για πέντε επαναλήψεις.

Κάντε αυτή την κίνηση αργά και ελεγχόμενα.

Διαβάστε ακόμα στο Oolala:

5 πράγματα που πρέπει να προσέξετε όταν αγοράζετε ένα yoga mat

Τα μυστικά για επίπεδη κοιλιά

10 γυμναστήρια ξενοδοχείων με επική θέα!

0 Comments