Fitness | Γιατί πρέπει να βάλεις την αερόβια άσκηση στην ζωή σου
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ
Menu & Search
3 τρόποι για να θωρακίσεις  την υγεία σου αυτό το φθινόπωρο

3 τρόποι για να θωρακίσεις την υγεία σου αυτό το φθινόπωρο

Oolala Newsletter

SIGN UP FOR OUR NEWSLETTER AND STAY UP-TO-DATE ON OUR LATEST WELLNESS LIFESTYLE NEWS!

Τώρα που αρχίζει σιγά σιγά να μπαίνει το φθινόπωρο όλους μας ενδιαφέρει πώς θα καταφέρουμε να παραμείνουμε υγιείς.


Πώς λοιπόν θα ενισχύσουμε τον οργανισμό μας ενάντια σε εποχιακές ιώσεις, κρυολογήματα και αλλεργίες αλλά και θα ανταπεξέλθουμε στις αυξημένες απαιτήσεις της καθημερινότητάς;

Ο ποιοτικός ύπνος,  η τακτική άσκηση και η σωστή διατροφή είναι το τρίπτυχο για καλή υγεία.

Επιλέξτε εποχιακά φρούτα και λαχανικά

Επικεντρωθείτε στην κατανάλωση υγιεινών εποχιακών τροφών όπως τα μήλα, το μπρόκολο, το κουνουπίδι και την παστινάκη. Τρώτε περισσότερες πικάντικες σούπες και βρασμένα λαχανικά. Τέλος προσθέστε κουρκούμη και σκόρδο στις συνταγές σας για περισσότερη γεύση και καλύτερη πέψη.

Δημιουργήστε και διατηρήστε μια ρουτίνα ύπνου

Η καθιέρωση μιας σταθερής ρουτίνας ύπνου είναι σημαντική για τη ρύθμιση του ανοσοποιητικού σας συστήματος και τη διατήρηση της υγείας σας. Οι διαταραχές ύπνου προκαλούν αλλεργίες, χρόνιο πόνο, άσθμα και άλλες καταστάσεις.

Ξυπνήστε και πηγαίνετε στο κρεβάτι την ίδια ώρα, ακόμα και τα σαββατοκύριακα. Όσο έχετε ένα σταθερό πρόγραμμα, το εσωτερικό ρολόι σας θα προσαρμοστεί και η ποιότητα του ύπνου σας θα βελτιωθεί. Να αποφεύγετε να τρώτε μεγάλα γεύματα πριν από τον ύπνο, καθώς και την κατανάλωση νικοτίνης και καφεΐνης.

Γυμναστείτε

Η προσθήκη μίας συστηματικής προπόνησης στην καθημερινή σας ρουτίνα, μπορεί πραγματικά να σας προσφέρει καλύτερη ποιότητα ζωής. 

Featured Image: Jakob Owens/Unsplash 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ OOLALA:

11 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΟΥ

0 Comments