Menu & Search
5 συμβουλές αδυνατίσματος από τη γυμνάστρια Jen Widerstrom

5 συμβουλές αδυνατίσματος από τη γυμνάστρια Jen Widerstrom

Η Jennifer Widerstrom είναι μια από τους γυμναστές της εκπομπής «The Biggest Loser» που κάνει θραύση στην Αμερική τα τελευταία χρόνια και εμπνέει τους τηλεθεατές να ακολουθήσουν και οι ίδιοι το παράδειγμα των συμμετεχόντων κάνοντας μόδα τη γυμναστική και την υγιεινή διατροφή. Η Jen μοιράζεται μαζί μας τις 5 βασικές συμβουλές που δίνει στην ομάδα της και υπόσχονται να σας βοηθήσουν στο δύσκολο δρόμο του αδυνατίσματος.

Τιμήστε το σώμα σας

Η διατροφή που ακολουθεί κάθε γυναίκα διαφέρει ανάλογα με το βάρος, την ηλικία, τις ανάγκες και την καθημερινότητά της. Η διατροφή που ακολουθώ εγώ και έχει αποτέλεσμα δε σημαίνει ότι θα ταιριάζει και σε εσάς. Η κάθε γυναίκα είναι διαφορετική και πρέπει να λαμβάνει υπόψη τη διαφορετικότητά της όταν αποφασίζει να ακολουθήσει μία διατροφή. Πρέπει να «διαβάζετε» τις ανάγκες σας και να προσαρμόζεστε σε αυτές, να ξέρετε ποιες είναι ποιες αδυναμίες σας (η σοκολάτα; η πίτσα;) και ποια τα δυνατά σας σημεία και να χτίζετε ένα πρόγραμμα πάνω σε αυτά.

Ξεκινήστε χαλαρά

Συνήθως ξεκινάμε ένα νέο πρόγραμμα διατροφής με φόρα και αισιοδοξία έτοιμες να τα δώσουμε όλα από την πρώτη μέρα. Γρήγορα όμως δεν βλέπουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε και τα παρατάμε. Ξεκινήστε με μικρά αλλά σταθερά βήματα χωρίς να εξουθενώσετε τον εαυτό σας από την αρχή. Κάθε βδομάδα δοκιμάστε και κάτι καινούριο, δείτε πως ανταπεξέρχεται ο οργανισμός σας και αν σας ταιριάζει συνεχίστε το. Μπορεί να είναι κάτι απλό όπως να υπολογίζετε την ποσότητα του νερού που πίνετε ή να κρατάτε μια μπάρα δημητριακών στην τσάντα σας αντί να τσιμπολογάτε.

Ελέγξτε τις λιγούρες σας

Αν λιγουρεύεστε κάτι γλυκό, τότε συμβαίνει ένα από τα δυο: 1. είστε αφυδατωμένες 2. δεν τρώτε όσο χρειάζεστε. Όταν το σώμα σας νιώθει ότι υποσιτίζεται (πράγμα που συμβαίνει είτε όταν δεν πίνετε αρκετό νερό είτε όταν δεν τρώτε αρκετές θερμίδες), αρχίζει να αποζητά την πιο εύκολη πηγή ενέργειας: τη ζάχαρη. Βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε καθημερινά τις θερμίδες που χρειάζεται ο οργανισμός σας και ότι πίνετε αρκετό νερό.

Διαλέξτε τι θα είναι «αδιαπραγμάτευτο»

Πολλές φορές θέτουμε στόχους μη ρεαλιστικούς και γρήγορα απογοητευόμαστε. Μην είστε πολύ σκληρές με τον εαυτό σας. Το αδυνάτισμα είναι μια πορεία με σκαμπανεβάσματα. Αυτό είναι βέβαιο. Αποδεχτείτε το. Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να θέτετε κάθε φορά ένα μικρό αλλά «αδιαπραγμάτευτο» στόχο, στον οποίο θα προσπαθείτε να μείνετε σταθερές ό,τι κι αν γίνει π.χ. να μην πέσετε ποτέ κάτω από τις δύο προπονήσεις την εβδομάδα.

Μάθετε από τα λάθη σας

Όλοι κάνουμε λάθη. Παίξτε έξυπνα και προσπαθήστε να καταλάβετε τι σας οδήγησε στο συγκεκριμένο λάθος και πως θα μπορούσατε αν το αποφύγετε την επόμενη φορά. Π.χ. αν μια μέρα χαλάσετε τη διατροφή σας και καταβροχθίσετε ένα κιλό παγωτό, καθίστε και σκεφτείτε ποια ήταν τα συναισθήματα και οι σκέψεις σας εκείνη τη μέρα, γιατί αισθανθήκατε την ανάγκη να φάτε το παγωτό και πως μπορείτε ξεφύγετε από αυτό το λάθος. Με αυτό τον τρόπο την επόμενη φορά θα είστε προετοιμασμένες και θα ξέρετε πως να δράσετε.

0 Comments