Menu & Search
5 ΑΠΛΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

5 ΑΠΛΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Στόχος δεν πρέπει να είναι μόνο η απώλεια βάρους, αλλά και η υιοθέτηση μιας σωστής διατροφικής συμπεριφοράς. Η σωστή διατροφή μπορεί να σου εξασφαλίσει σωματική υγεία και ψυχική ευεξία.


Σκέψου ότι κάποιος που καταφέρνει να διορθώσει τις διατροφικές του συνήθειες, τότε μπορεί να δουλέψει και με άλλες πτυχές της ζωής του που ίσως δεν τον ικανοποιούν αρκετά!

Απλοί κανόνες διατροφικής συμπεριφοράς που δεν πρέπει να ξεχνάς:

  1. Ποικιλία τροφίμων. Είναι δεδομένο, ότι ο καλύτερος τρόπος για να καλύψουμε τις ανάγκες μας σε μακροθρεπτικά συστατικά, δηλαδή σε πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπος, αλλά και σε μικροθρεπτικά συστατικά, δηλαδή σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, είναι μια ισορροπημένη διατροφή με πολύ μεγάλη ποικιλία τροφίμων.
  2. Nα τρως ανά 3 με 4 ώρες για να μένουν σταθερά τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αποφύγεις τις λιγούρες και τα τσιμπολογήματα.
  3. Πίνε πολύ νερό. Συμβάλλει στη ζωή και την αναπαραγωγή των κυττάρων, στην αποβολή των βλαβερών και άχρηστων ουσιών από το σώμα, διασφαλίζει την καλή λειτουργία των νεφρών, εξασφαλίζει την ενυδάτωση του οργανισμού, βοηθά στη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, ενώ διατηρεί το δέρμα λαμπερό και υγιές.
  4. Μάσα την τροφή σου αργά. Χρειάζονται τουλάχιστον 20 λεπτά για να φτάσει το σήμα από το στομάχι στον εγκέφαλο!
  5. Προσπάθησε να έχεις σταθερές ώρες φαγητού.

Featured Image: freepik.com

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ OOLALA ΣΤΟ INSTAGRAM!

0 Comments