Menu & Search
5 ΑΠΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΟΤΑΝ ΑΘΛΕΙΣΑΙ

5 ΑΠΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΟΤΑΝ ΑΘΛΕΙΣΑΙ

Η άσκηση στο γυμναστήριο, όπως και κάθε αθλητική δραστηριότητα, εγκυμονεί τραυματισμούς για το σώμα μας εφόσον δεν γίνεται σωστά.


Σίγουρα όλοι όσοι ασχολούνται με την γυμναστική κάποια στιγμή ήρθαν κοντά ή έπαθαν κάποιο μικροτραυματισμό ή και πιο σοβαρούς τραυματισμούς. Οι τραυματισμοί μπορεί να συμβούν είτε ξαφνικά κατά τη διάρκεια μιας προσπάθειας, ή αθροιστικά σε βάθος χρόνου. Συνήθως τα αίτια είναι ο συνδυασμός πολλών παραγόντων, όπως η φυσική κατάσταση του αθλούμενου, η εμπειρία του, το αν είναι αρχάριος ή όχι, η άσκηση που επιλέχθηκε, η τεχνική με την οποία εκτελέστηκε η άσκηση, η ταχύτητα και ανατομικές ιδιομορφίες που έχει ο αθλούμενος και δε γνωρίζει.

Οι τραυματισμοί ανάλογα με τον βαθμό τους μπορούν να μας ταλαιπωρήσουν από κάποιες εβδομάδες, μέχρι και μήνες και πρακτικά οδηγούν σε μεγάλη αποχή ή ακόμα και στην οριστική απομάκρυνση από την άσκηση λόγω της σοβαρότητας του τραυματισμού.

Ωστόσο υπάρχουν μερικά πολύ απλά πράγματα που μπορείς να κάνεις για να μειώσεις το ρίσκο:

  1. Ξεκίνα πάντα με 10 λεπτά προθέρμανση,
  2. Τελειοποίησε την τεχνική της άσκησης πριν αυξήσεις το βάρος,
  3. Αύξησε το βάρος σταδιακά,
  4. Άκου το σώμα σου,
  5. Ξεκουράσου καλά μεταξύ των προπονήσεων,
  6. Τέλος, μην παραλείπεις ποτέ να κάνεις 10 λεπτά διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση.

Featured Image: freepik.com

0 Comments