Menu & Search
5 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ

5 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΝΤΕΡΟΥ

Η κακή διατροφή, το καθημερινό στρες και η καθιστική ζωή μπορούν να επηρεάσουν τη λειτουργία του εντέρου.


ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΕΡΟ.

ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ

Φούσκωμα, μετεωρισμός, δυσκοιλιότητα, διάρροια είναι τα πιο συνηθισμένα προβλήματα του εντέρου που μπορεί να εκδηλώνονται μεμονωμένα ή και όλα μαζί. Δες παρακάτω πώς μπορείς να ηρεμήσεις αποτελεσματικά το έντερο σου σε μόνο πέντε βήματα.

  1. Μάθε αν έχεις τρoφικές ευαισθησίες. Η γλουτένη και τα γαλακτοκομικά είναι οι δύο μεγαλύτεροι ένοχοι όταν πρόκειται για εντερικά προβλήματα. Βγάλτα από τη διατροφή σου για τρεις εβδομάδες και στη συνέχεια επανέφερε το καθένα με τέσσερις ημέρες διαφορά. Αυτό θα σε βοηθήσει να προσδιορίσεις σε ποιο έχεις ευαισθησία.
  2. Προσπάθησε να τρως αργά και απολαυστικά. Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για την καλή υγεία του εντέρου είναι να τρώμε αργά. Απέφυγε τις αγχωτικές ή δύσκολες συνομιλίες και σιγουρέψου ότι τρως αργά ενώ μασάς καλά. Πάρε το χρόνο σου για να εστιάσεις πλήρως και να απολαύσεις το φαγητό σου: τα χρώματα, την υφή και τη γεύση.
  3. Πίνε ζεστό νερό με λεμόνι κάθε πρωί. Το ζεστό νερό με λεμόνι ρυθμίζει την κινητικότητα του εντέρου βοηθώντας στην κανονική του λειτουργία.
  4. Πρόσθεσε στη διατροφή σου τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση. Τα προβιοτικά,  οι καλύτερες πηγές των οποίων είναι τα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το γιαούρτι, το κεφίρ, το λάχανο τουρσί, προάγουν την ανάπτυξη των καλών βακτηρίων στο έντερο και βελτιώνουν τη φυσιολογική εντερική χλωρίδα.
  5. Κάνε άσκηση. Η μέτρια σωματική άσκηση κάθε μέρα βοηθά στην πέψη και την κινητικότητα του εντέρου. Δεν χρειάζεται υπερβολικά έντονη προπόνηση, όμως: περίπου μισή ώρα την ημέρα άσκησης με ελεύθερα βάρη ή γιόγκα, είναι ότι πρέπει.

Featured Image: sakara.com

0 Comments