Menu & Search
7 τρόποι να αποφύγετε το φούσκωμα

7 τρόποι να αποφύγετε το φούσκωμα

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και είστε έτοιμες να επιδείξετε τους κοιλιακούς που με τόσο κόπο προσπαθούσατε όλο το χειμώνα να βγάλετε στην επιφάνεια. Λίγο όμως τα αλμυρά σνακ, λίγο τα κάνα δυο ποτηράκια μπύρα παραπάνω, η κοιλίτσα σας έχει φουσκώσει. Δείτε πώς να καταπολεμήσετε το φούσκωμα με τους παρακάτω απλούς τρόπους.

Φάτε καρπούζι

Εύκολο, έτσι; Φρούτα όπως το καρπούζι και ο ανανάς μπορούν να αποτρέψουν το φούσκωμα χάρις στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε νερό, αλλά και ποτάσιο, το οποίο βοηθά στην αποβολή του νατρίου από τον οργανισμό.

Πιείτε νερό

Σε μικρές και συχνές δόσεις. Αν δεν πίνετε νερό για πολλές ώρες και ξαφνικά καταναλώσετε ένα μπουκάλι νερό με μιας, ο οργανισμός σας θα ξαφνιαστεί και πιθανότητα θα καταλήξετε πάλι με ανεπιθύμητο φούσκωμα.

Μικρά και συχνά γεύματα

Ό,τι ισχύει για το νερό ισχύει και για το φαγητό. Μικρές και συχνές μερίδες βοηθούν στο έλεγχο της γλυκόζης του αίματος και μειώνουν τις πιθανότητες φουσκώματος. Επιπλέον τα συχνά και υγιεινά σνακ θα σας κρατήσουν χορτάτες για περισσότερη ώρα, έτσι ώστε στη συνέχεια να κάνετε εξίσου καλές και υγιεινές επιλογές για τα επόμενα σνακ (όπως το καρπούζι παραπάνω).

Προτιμήστε καραμέλες αντί για τσίχλες

Για να καταπολεμήσουμε τις λιγούρες πολύ συχνά χρησιμοποιούμε την τακτικής της τσίχλας. Ωστόσο, το μάσημα δημιουργεί μικρές φούσκες αέρα στο στομάχι μας οδηγώντας μας σε φούσκωμα. Αντί για τσίχλα, προτιμήστε μια μέντα χωρίς ζάχαρη.

Πιείτε καφέ

Ο καφές είναι διουρητικός, αλλά προσέξτε όλα τα έξτρα: γάλα, ζάχαρη, σιρόπι. Αποφύγετε κυρίως τα γαλακτοκομικά γιατί φουσκώνουν και προτιμήστε τον καφέ σας… μαύρο. Δύο φλιτζάνια αρκούν. Μην το παρακάνετε.

Πιείτε λουίζα

Αν δεν σας αρέσει ο καφές, προτιμήστε ένα φλιτζάνι λουίζα. Το ιδιαίτερο αυτό βότανο είναι αποτοξινωτικό και διουρητικό, βοηθάει στη ρύθμιση της όρεξης, ενώ έχει συνδεθεί και με την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Αν δεν σας αρέσει τόσο η λουίζα, μια καλή εναλλακτική είναι η μέντα.

Κινηθείτε

Ξέρουμε ότι η ζέστη του καλοκαιριού δεν προσφέρεται για γυμναστική. Ωστόσο, όσο κάθεστε δίπλα από την πισίνα πίνοντας κοκτέιλ τόσο πιο φουσκωμένες και πρησμένες θα αισθάνεστε. Κάντε τη χάρη στον εαυτό σας, σηκωθείτε και κινηθείτε. Δεν χρειάζεται να λιώσετε. Μικρά διαλείμματα κίνησης αρκούν.

0 Comments