Menu & Search
7 ΑΕΡΟΒΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ

7 ΑΕΡΟΒΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ!


Η αερόβια άσκηση ή καρδιαγγειακή άσκηση, όρος που της έχει αποδοθεί λόγω των οφελών για την καρδιαγγειακή υγεία, περιλαμβάνει κάθε άσκηση η οποία βελτιώνει την κατανάλωση οξυγόνου από το σώμα και στην οποία κινούνται ρυθμικά και επαναλαμβανόμενα μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματος, με συνέπεια την ταχύτερη καύση θερμίδων.

Οι παρακάτω σούπερ αποτελεσματικές αερόβιες ασκήσεις θα σε βοηθήσουν να κάψεις λίπος αλλά και να τονώσεις το σώμα σου.

1. Jumping Jacks: Από θέση προσοχής τα πόδια έρχονται με αναπήδηση σε διάσταση, ταυτόχρονα σηκώνεις τα χέρια και τα ανοίγεις στα πλάγια μέχρι να φτάσουν πάνω από το κεφάλι και ξανά με αναπήδηση στη θέση προσοχής. Οι φτέρνες πατάνε στο έδαφος.

2. High Knees: Κάνε επιτόπιο τρεξιματάκι εναλλάσσοντας γρήγορα τα γόνατα προς το στήθος.

3. Heel back (φτέρνες): Από θέση διάστασης λυγίζεις εναλλάξ τα γόνατα προς τα πίσω, ώστε η φτέρνα του ενός ποδιού να ακουμπήσει πίσω στο γλουτό.

4. Burpees: Ξεκίνα σε θέση squat με τα χέρια σου στο πάτωμα, ελαφρώς πιο ανοικτά από το άνοιγμα των ώμων. Κλώτσα τα πόδια σου προς τα πίσω, κρατώντας το πάνω μέρος του σώματος σταθερό σε θέση κάμψης. Προσγειώσου στις μύτες των ποδιών σου με το σώμα σου σε ευθεία θέση, και επέστρεψε αμέσως τα πόδια σου στην αρχική θέση squat. Από αυτή τη θέση κάνε άλμα όσο το δυνατόν ψηλότερα στον αέρα και επέστρεψε πάλι στη θέση squat.

5. Standing hip abductions (απαγωγές από όρθια θέση): Άνοιξε τα πόδια σε διάσταση και σήκωσε τα πόδια εναλλάξ στο πλάι μετακινώντας το βάρος στο αντίθετο πόδι κάθε φορά.

6. Mountain Climbers: Από θέση σανίδα και τις παλάμες στο πάτωμα φέρνεις εναλλάξ τα γόνατα προς στο στήθος εναλλάσσοντας τα γρήγορα.

7. Squat Jumps: Ξεκίνα όρθια με τα πόδια στο άνοιγμα των ώμων και κατέβασε τους γλουτούς σε βαθύ κάθισμα. Πήδα ψηλά τεντώνοντας τους γοφούς και τον κορμό. Προσγειώσου απαλά σε βαθύ κάθισμα. Πρόσεξε στην προσγείωση να ακουμπάνε πρώτα οι μύτες των ποδιών και μετά οι φτέρνες, έτσι ώστε να έχεις ομαλότερη χωρίς κραδασμούς προσγείωση.

Featured Image: Unsplash

0 Comments