Menu & Search
9 αντιεπαγγελματικές συνήθειες που μπορεί να σας κοστίσουν τη δουλειά σας

9 αντιεπαγγελματικές συνήθειες που μπορεί να σας κοστίσουν τη δουλειά σας

Εδώ είναι εννιά  αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές που μπορούν να κάνουν το αφεντικό σας να πιστεύει ότι δεν είστε κατάλληλος για τη δουλειά.

  1. Αργείτε στη δουλειά
  2. Μπαίνετε στο Facebook όλη την ώρα
  3. Δεν προσέχετε την προσωπική σας υγιεινή
  4. Απουσιάζετε με την δικαιολογία ότι είστε άρρωστοι, ενώ δεν είστε
  5. Συζητάτε τα προσωπικά σας προβλήματα
  6. Αποσπάται η προσοχή σας κατά τη διάρκεια των meetings
  7. Μιλάτε στο τηλέφωνο όλη μέρα
  8. Καπνίζετε στον επαγγελματικό σας χώρο
  9. Αφήνετε το γραφείο σας ακατάστατο και βρώμικο

Διαβάστε ακόμα στο Oolala

Γιατί πρέπει να διαβάζετε περισσότερο και πώς να βρείτε τον απαραίτητο χρόνο

Μέσα στο πιο μοντέρνο γραφείο του Hollywood

9 ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας αν σκέφτεστε να βρείτε νέα θέση εργασίας

0 Comments