Menu & Search
ΑΓΧΟΣ: ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕΙΣ

ΑΓΧΟΣ: ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕΙΣ

Πολύτιμες συμβουλές!


Το συνεχές άγχος έχει μεγάλη επίδραση και συνέπειες τόσο στη ψυχική όσο και στην σωματική υγεία του ατόμου. Αν αναλογιστούμε τη φύση, τις αιτίες και την ανταπόκριση του οργανισμού στο στρες μπορούμε να καταστρώσουμε ένα αποτελεσματικό σχέδιο για την διαχείρισή του.

Αλλαγή συμπεριφοράς στην καθημερινότητα

Είναι σημαντικό στην καθημερινότητα σου να βρίσκεις τρόπους να εκτονώνεις την ένταση. Για παράδειγμα, στη διάρκεια του μεσημεριανού φαγητού να μη μιλάς για θέματα εργασίας, αντί να κάνεις διάλειμμα για καφέ να κάνεις ένα μικρό περίπατο, να εκμεταλλεύεσαι το Σαββατοκύριακο για χαλάρωση και εκδρομές ώστε την Δευτέρα να είσαι έτοιμος και φρέσκος. Το αλκοόλ, το κάπνισμα, τα διάφορα φάρμακα, τα παυσίπονα και το υπερβολικό φαγητό επιδεινώνουν το στρες. Οργάνωσε την ζωή σου, ώστε να είσαι σε θέση να αντιμετωπίσεις το αναπάντεχο με αποτελεσματικότητα.

Άσκηση

Σε περίοδο άγχους το σώμα μας είναι έτοιμο για δράση, καθώς είναι σε κατάσταση υπερδιέγερσης. Συνήθως όμως εμείς είμαστε παθητικοί σε ένα καναπέ ή μπροστά σε ένα γραφείο. Η τακτική άσκηση βοηθάει τον οργανισμό μας, να καταστείλει τη δράση των στρεσογόνων  ορμονών και νευροδιαβιβαστών,  ώστε να προφυλαχθούμε από τις ανεπιθύμητες μακροχρόνιες δράσεις τους. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η άσκηση είναι αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό και αγχολυτικό εργαλείο και βοηθάει τον αποτελεσματικό ύπνο. Επίσης, προκαλεί την παραγωγή ενδορφινών, που ανακουφίζουν τον χρόνιο πόνο και βελτιώνουν την διάθεση του ανθρώπου.

Τεχνικές χαλάρωσης και διαλογισμός

Ο διαλογισμός και οι τεχνικές χαλάρωσης είχαν για αιώνες κυρίαρχη θέση στην αντιμετώπιση πολλών προβλημάτων υγείας. Τώρα κερδίζουν έδαφος και στην δυτική ιατρική, έτσι 20-30 λεπτά διαλογισμού την ημέρα θεωρείται ότι μπορούν να έχουν ευεργετικά αποτελέσματα για την υγεία του ανθρώπου.

Featured Image: freepik.com

0 Comments