ΤΟ 5ΛΕΠΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ
Menu & Search
Αυτή η εύκολη ανεστραμμένη στάση της yoga θα σε χαλαρώσει και θα σε ξεκουράσει

Αυτή η εύκολη ανεστραμμένη στάση της yoga θα σε χαλαρώσει και θα σε ξεκουράσει

Viparita Karani.


Μία παθητική στάση που ανακουφίζει τα πρησμένα πόδια και είναι κατευναστική για όλο το νευρικό σύστημα! Δοκίμασε να την κάνεις όποτε νιώθεις ότι χρειάζεσαι λίγη ηρεμία ή όταν δεν μπορείς να κοιμηθείς. 

spotebi.com

1. Καθίστε ακουμπώντας σε ένα τοίχο με το δεξί ισχίο και το δεξιό ώμο, με τα γόνατα λυγισμένα και τις φτέρνες κοντά στους γλουτούς.

2. Κρατήστε το ισχίο σας κοντά στον τοίχο και γέρνοντας προς τα πίσω στηριχτείτε στις παλάμες. Ανεβάστε τα πόδια στον τοίχο, καθώς κατεβάζετε τους αγκώνες στο πάτωμα. Μετά ξαπλώστε με την πλάτη στο πάτωμα.

3. Οι γλουτοί ακουμπάνε στον τοίχο, τα πόδια είναι κατακόρυφα και τα χέρια είτε στο πλάι είτε με τις παλάμες πάνω στην κοιλιά. Αν θέλετε μπορείτε να φέρετε τα χέρια πίσω από το κεφάλι, με τους αγκώνες ελαφρώς λυγισμένους. Αφήστε τους ώμους να μαλακώσουν και χαλαρώστε. Ο αυχένας διατηρεί το μήκος του. Συντονιστείτε με τον ρυθμό της αναπνοή σας. 

4. Κλείστε τα μάτια και επικεντρώστε την προσοχή σας στην χαλάρωση μέσω της αναπνοής. Χαλαρώστε την γλώσσα, που ακουμπάει στο κάτω μέρος του στόματος, και τα μάτια, σαν να βυθίζονται στη βάση του κρανίου. Μείνετε έτσι έως δέκα λεπτά, με βαθιά αναπνοή, η οποία να φτάνει σε κάθε γωνιά του σώματος.

5. Μία παραλλαγή αυτής της στάσης είναι να ενώσετε τα πέλματα και να κάνετε τις φτέρνες να γλιστρήσουν προς τα κάτω, ώστε οι έξω πλευρές των ποδιών να ακουμπάνε στον τοίχο και γόνατα να είναι ανοιχτά. Ακόμη, μπορείτε να αφήσετε τα πόδια να πέσουν προς τα έξω, σχηματίζοντας ένα ανοιχτό “V”, θέση που εκτείνει την εσωτερική πλευρά των μηρών. 

Για περισσότερη χαλάρωση μπορείτε βάλετε ένα μαξιλάρι κάτω από τους γοφούς σας.

Προσοχή, δεν πρέπει να δοκιμάσετε τις ανεστραμμένες στάσεις, αν υποφέρετε από υπέρταση, ή από οφθαλμολογικά προβλήματα, όπως αποκόλληση του αμφιβληστροειδούς ή γλαύκωμα. Τέλος, καλό είναι να τις αποφεύγουν οι γυναίκες κατά την έμμηνο ρύση.

Featured Image: Pavel Danilyuk/Pexels

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ OOLALA:

7 ΑΕΡΟΒΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ