Menu & Search
CHIA FRESCA ΜΕ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΡΟΔΟΝΕΡΟ

CHIA FRESCA ΜΕ ΦΡΑΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΡΟΔΟΝΕΡΟ

Το chia fresca είναι ένα δημοφιλές ποτό στο Μεξικό και την Κεντρική Αμερική εδώ και πολλά χρόνια. Αποτελείται από νερό, σπόρους chia, χυμό λεμονιού ή λάιμ και γλυκαντικό.


Οι σπόροι τσία ή κία (chia) είναι πλούσιοι σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, βοηθούν στην ενυδάτωση λόγω της ικανότητάς τους να απορροφούν έως και 9-10 φορές το βάρος τους σε νερό, περιέχουν επίσης πολλές φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, ασβέστιο, μαγνήσιο, χαλκό, σίδηρο και ψευδάργυρο.

Αυτή η εναλλακτική συνταγή από το The First Mess είναι ακόμα πιο υγιεινή αφού μπορείτε να συνδυάσετε τα πολλαπλά οφέλη των σπόρων chia με τα πολλαπλά οφέλη της φράουλας και τα καταπληκτικά οφέλη του ροδόνερου.

Για γλυκαντικό ανακατέψτε φιλτραρισμένο νερό με νερό καρύδας, διαφορετικά  χρησιμοποιήστε νέκταρ αγαύης ή σιρόπι σφενδάμου.

Photo: thefirstmess.com

Υλικά

1 φλιτζάνι ψιλοκομμένες φράουλες
4 φλιτζάνια φιλτραρισμένο νερό (ή 2 φλιτζάνια φιλτραρισμένο νερό και 2 φλιτζάνια νερό καρύδας)
2 κουταλιές σπόρους τσία
2 κουταλάκια του γλυκού φρέσκο χυμό λεμονιού
1 κουταλάκι του γλυκού ροδόνερο

Σε ένα μπλέντερ “χτυπήστε” τις φράουλες με το νερό μέχρι να υγροποιηθεί. Έπειτα στραγγίστε το μείγμα με ένα λεπτό κόσκινο, πιέζοντας το με μια σπάτουλα. Απορρίψτε τα στερεά και τους σπόρους.

Σε μια κανάτα συνδυάστε το νερό από φράουλα και τους σπόρους τσία και ανακατέψτε. Σκεπάστε την κανάτα και βάλετε την στο ψυγείο για τουλάχιστον 1 ώρα, επιτρέποντας στους σπόρους chia να απορροφήσουν νερό και να φουσκώσουν.

Όταν είναι έτοιμο ανακατέψτε ελαφρώς. Στη συνέχεια, προσθέστε το χυμό λεμονιού και το ροδόνερο. Σερβίρετε με φέτες λεμονιού και πάγο.

Featured Image: thefirstmess.com

0 Comments