Menu & Search
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΒΑΡΗ;

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΕ ΒΑΡΗ;

Η προπόνηση με βάρη βοηθάει στη μείωση του σωματικού λίπους και αυξάνει την άπαχη σωματική μάζα. Αυτές οι αλλαγές ενδέχεται να οδηγήσουν σε μια ελαφριά αύξηση του βάρους, καθώς η μυϊκή μάζα είναι πιο πυκνή από το λίπος.


Ωστόσο, οι γυναίκες έχουν διαφορετικά σωματικά χαρακτηριστικά από τους άντρες και γι’ αυτόν τον λόγο είναι δυσκολότερο να αποκτήσουν μύες. Οι γυναίκες μπορούν και πρέπει να κάνουν προπόνηση με βάρη χωρίς να ανησυχούν, καθώς το ποσοστό των γυναικών που «φουσκώνουν» κάνοντας προπονήσεις με βάρη είναι ελάχιστο.

Υπάρχουν διάφορα οφέλη από την προπόνηση με βάρη για τις γυναίκες, όπως:

• Αύξηση της άπαχης μάζας (μύες), μείωση του ποσοστού λίπους

• Αυξημένη λειτουργική αντοχή στις καθημερινές δραστηριότητες (για παράδειγμα: παιχνίδι με τα παιδιά, κουβάλημα, σκάλες)

• Αυξημένη αντοχή των οστών, μείωση του κινδύνου οστεοπόρωσης

• Η έντονη προπόνηση με βάρη ενισχύει πραγματικά το μεταβολικό σου ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, γεγονός που με τη σειρά του σε καθιστά πιο αποτελεσματική στην καύση σωματικού λίπους όταν δεν ασκείσαι.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ OOLALA:

5 ΑΠΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΟΤΑΝ ΑΘΛΕΙΣΑΙ

15ΛΕΠΤΟ HIIT WORKOUT ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ

7 ΑΕΡΟΒΙΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΨΕΙΣ ΛΙΠΟΣ

Featured Image: freepik.com

0 Comments