ΤΟ 5ΛΕΠΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ
Menu & Search
Καφές: Κίνδυνοι και οφέλη

Καφές: Κίνδυνοι και οφέλη

Ξέρω πως πολλοί από εμάς δεν μπορούμε να φανταστούμε την ζωή μας χωρίς τον καφέ. Καιρός όμως να δούμε τα οφέλη και τους κινδύνους που μας επιφυλάσσει.


Είναι γεγονός ότι ο καφές είναι το δημοφιλέστερο ρόφημα. Όλοι σχεδόν με το που ξυπνάμε το πρωί φτιάχνουμε τον αγαπημένο μας καφέ, ζεστό η κρύο. Έχεις αναρωτηθεί όμως ποτέ ποια είναι τα οφέλη που σου προσφέρει ο καφές ή οι κίνδυνοι που υπάρχουν με την υπερβολική κατανάλωση του; Πάμε να τα δούμε όλα αναλυτικά.

3 οφέλη από την κατανάλωση του καφέ:

  1. Έχει ισχυρή αντιβακτηριδιακή δράση. Μας προστατεύει από τη τερηδόνα και τα βακτηρίδια του οδοντικού σμάλτου. Σε αυτή την περίπτωση όμως πρέπει α πίνουμε τον καφέ μας χωρίς ζάχαρη και γάλα.
  2. Ο καφές είναι ικανός να αυξήσει την ικανότητα επαγρύπνησης και αυτοσυγκέντρωσης. Ο συνδυασμός του καφέ με τη ζάχαρη, δηλαδή της διεγερτικής τους δράσης μπορούν να σε κρατήσουν σε εγρήγορση.
  3. Η καφεΐνη φαίνεται πως αλληλοεπιδρά με τους θύλακες των τριχών και ρυθμίζει την ανάπτυξή τους. Έτσι σου χαρίζει πιο απαλά και λαμπερά μαλλιά.

3 κίνδυνοι από την κατανάλωση του καφέ:

  1. Η καφεΐνη που περιέχεται στον καφέ όταν καταναλώνεται σε ποσότητα άνω των 250 με 500 mg μπορεί να προκαλέσει αϋπνίες.
  2. Η καφεΐνη μπορεί να προκαλέσει εθισμό. Η απότομη διακοπή της κατανάλωσης του καφέ μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα στέρησης όπως: αίσθημα κόπωσης, υπνηλία, πονοκέφαλο, εκνευρισμό.
  3. Ο καφές, ακόμα κι ο ντεκαφεϊνέ, περιέχει μεγάλες ποσότητες βιταμίνης Κ, η οποία επιφέρει πήξη του αίματος. Επομένως, αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιακή προσβολή, εγκεφαλικό ή θρομβώσεις.

Featured Image: Nathan Dumlao/Unsplash