Menu & Search
Οι 6 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ FOAM ROLLER

Οι 6 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ FOAM ROLLER

ΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΥΣ ΣΟΥ, ΑΥΞΗΣΕ ΤΗΝ ΕΥΛΙΓΙΣΙΑ ΣΟΥ, ΒΕΛΤΙΩΣΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ ΜΕ ΕΝΑ FOAM ROLLER.


Το foam roller είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που σε βοηθά να περιορίσεις τον μυικό πόνο και να χαλαρώσεις τους σφιγμένους μυς αυξάνοντας την ροή του αίματος και την ελαστικότητα. Όταν χρησιμοποιείται συχνά και σωστά, μπορεί να σε βοηθήσει να αποφύγεις πολλούς τραυματισμούς που σχετίζονται με την άσκηση. Είναι πολύ απλό στη χρήση, απλά το βάζεις στο πάτωμα και τοποθετείς πάνω την περιοχή που θέλεις να δουλέψεις. Μετά ρολάρεις το σώμα σου μπρος-πίσω, μετατοπίζοντας αναλόγως το σωματικό βάρος όπου χρειάζεται. Υπάρχουν διάφοροι τύποι foam rollers διαθέσιμα στην αγορά. Όλα κάνουν ένα έντονο μασάζ στους μυς, ενώ όσο πιο βαθύ είναι το σκαλιστό στο roller τόσο πιο έντονη διάταση και αιμάτωση του μυός προκαλεί.

Προτείνουμε να το χρησιμοποιείς τρεις φορές την εβδομάδα πριν ή μετά από κάθε προπόνηση για 5-10 λεπτά κάθε φορά.

Το σώμα σου θα σε ευγνωμονεί!

foam1

1. Πάνω μέρος της πλάτης

  • Ξάπλωσε με την πλάτη σου να ακουμπάει πάνω στο foam roller, τα γόνατα λυγισμένα και τα πέλματα να ακουμπούν στο πάτωμα. Τοποθέτησε τα χέρια πίσω από το κεφάλι για τη στήριξη του αυχένα ή σε απόσταση (φωτογραφία).
  • Στη συνέχεια, στρίψε προς τα αριστερά, σηκώνοντας ελαφρώς τον δεξιό ώμο μακριά από το foam roller. Κάνε 4 επαναλήψεις στην κάθε πλευρά.

SHOP

TriggerPoint GRID Foam Roller with Free Online Instructional Videos (£24.99)

foam2
camillestyles.com

2. Γάμπες

  • Ξεκίνα από καθιστή θέση τοποθετώντας το αριστερό σου πόδι πάνω στο foam roller. Τοποθέτησε τα χέρια σου στο έδαφος κάτω από τους ώμους σου και σταύρωσε το δεξί σου πόδι πάνω από το αριστερό για πρόσθετη πίεση.
  • Σήκωσε τους γοφούς σου από το έδαφος και ρόλαρε αργά προς τα εμπρός και πίσω κατά μήκος του foam roller. Κάνε 4 επαναλήψεις και άλλαξε πλευρά.

SHOP

BodyRip – Trigger Point Foam Roll|For Myofascial Release or Injury Pain Relief from Fitness Exercise | Use in Pilates, Yoga (£16.95)

foam3
camillestyles.com

3. Μηριαίοι δικέφαλοι

  • Ξεκίνα από καθιστή θέση ακουμπώντας το αριστερό σου πόδι πάνω στο foam roller με το αντίθετο πόδι λυγισμένο και το πέλμα να ακουμπάει στο πάτωμα. Τοποθέτησε τα χέρια σου στο έδαφος κάτω από τους ώμους σου.
  • Σήκωσε τους γοφούς σου από το έδαφος και ρόλαρε αργά προς τα εμπρός και πίσω κατά μήκος του foam roller για να χαλαρώσεις τον ιγνυακό τένοντα.
  • Κάνετε 4 επαναλήψεις και αλλάξτε πλευρά.

SHOP

KG Physio Foam roller for deep tissue muscle massage to enhance recovery and performance grid roller design! (£10.99)

foam4
camillestyles.com

4. Γλουτοί

  • Κάθισε πάνω στο foam roller. Λύγισε το αριστερό σου πόδι, ακουμπησέ τον αστράγαλό πάνω στο δεξί πόδι και τοποθέτησε το αριστερό χέρι στο έδαφος πίσω από τους γοφούς σου για υποστήριξη.
  • Ρίξε το βάρος σου στον αριστερό σου γλουτό. Ρόλαρε αργά προς τα εμπρός και πίσω κατά μήκος του κυλίνδρου για να χαλαρώσεις τους γλουτούς και τους γοφούς. Κάνε 4 επαναλήψεις και άλλαξε πλευρά.

SHOP

Trigger Point ‘The Grid’ Mini Foam Roller (£14.97)

foam5
camillestyles.com

5. Λαγονοκνημιαία ταινία (IT Band)

Η λαγονοκνημιαία ταινία ξεκινά από έναν μυ που βρίσκεται στην εξωτερική πλευρά του μηρού και καταφύεται στην εξωτερική πλευρά της κνήμης.

  • Έλα σε πλάγια σανίδα με τον αγκώνα σου κάτω από τον ώμο και την αριστερή πλευρά του πόδιου σου πάνω στον κύλινδρο. Φέρε το δεξί πόδι να πατήσει λυγισμένο μπροστά από το αριστερό για ισορροπία.
  • Ρόλαρε αργά πάνω και κάτω, κατά μήκος της πλαϊνής πλευράς του ποδιού σου με τον κύλινδρο για να χαλαρώσεις την λαγονοκνημιαία ταινία.

SHOP

BODYMATE 30cm long standard medium-hard smooth foam roller with free E-BOOK (£6.99)

foam6
camillestyles.com

6. Τετρακέφαλοι

  • Έλα σε θέση σανίδα με το foam roller κάτω από τους τετρακέφαλους, τους αγκώνες λυγισμένους κάτω από τους ώμους και τις παλάμες να ακουμπούν στο πάτωμα.
  • Σπρώξε με τα δάχτυλα των ποδιών για να μετατοπίσεις το σώμα σου προς τα εμπρός και πίσω.

SHOP 

AmazonBasics High-Density Speckled Round Foam Roller (£8.99 – £25.99)

Featured Image: amazon.com

0 Comments