Menu & Search
ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ PILATES ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΟΥΤΣΗ

ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ PILATES ΓΙΑ ΚΟΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΟΥΤΣΗ

ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΟΥ.


Η CEO του Οolala και ιδιοκτήτρια του Work It Out – Boutique Fitness StudioΣτεφανία Κούτση, σου δείχνει μία δημοφιλής σειρά ασκήσεων του pilates για κοιλιά.

Πρόκειται για μία ακολουθία με πέντε ασκήσεις από το κλασικό ρεπερτόριο του Pilates που ονομάζονται, series of 5 και «χτίζουν» δυνατό κορμό αφού σε βοηθούν να αποκτήσεις τόσο γράμμωση στην κοιλιά όσο και αντοχή.

Κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των ασκήσεων, ο στόχος είναι να παραμείνουν οι ωμοπλάτες ανασηκωμένες και ακίνητες με το πηγούνι προς το στήθος, οι ώμοι να είναι κάτω, η λεκάνη να διατηρείται σταθερή και η κοιλιά μαζεμένη με τον αφαλό προς την σπονδυλική στήλη, ώστε η κίνηση να γίνεται από τους κοιλιακούς μυς.

PILATES AB WORKOUT | SERIES OF FIVE

1. Single leg stretch 60 sec
2. Double leg stretch 60 sec
3. Scissors 60 sec
4. Double leg lowers 60 sec
5. Crisscross 60 sec

Μεταξύ των ασκήσεων ξεκουράζεστε.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Stefania Koutsi (@stefaniakoutsi) στις


Total Outfit: @prozis

Μπες στο Prozis.com και κέρδισε 10% έκπτωση στις αγορές σου με τον εκπτωτικό κωδικό OOLALA.

0 Comments