Fitness | Γιατί πρέπει να βάλεις την αερόβια άσκηση στην ζωή σου
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ
Menu & Search
Οι τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό

Οι τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό

Oolala Newsletter

SIGN UP FOR OUR NEWSLETTER AND STAY UP-TO-DATE ON OUR LATEST WELLNESS LIFESTYLE NEWS!

Η καλή διατροφή είναι απαραίτητη για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, το οποίο μπορεί να προσφέρει προστασία τόσο από εποχικές ασθένειες, όπως η γρίπη, όσο και από χρόνιες, όπως η αρθρίτιδα, οι αλλεργίες αλλά και ο καρκίνος.


Μπορείς να προστατεύσεις τον εαυτό σου από τις λοιμώξεις και να θωρακίσεις τον οργανισμό σου, εντάσσοντας συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά στην διατροφή σου.

Ξηροί καρποί & Σπόροι. Δεν είναι τυχαίο το ότι οι ξηροί καρποί θεωρούνται πολύτιμα προϊόντα της φύσης ακόμα και πριν χιλιάδες χρόνια, αφού αποτελούν μια πηγή ενέργειας, θρεπτικών συστατικών και στοιχείων που έχουν την ιδιότητα να προλαβαίνουν πολλές ασθένειες.

Πράσινο τσάι. Το τσάι είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε βιοδραστικά συστατικά, όπως οι κατεχίνες, οι φλαβονόλες, οι λιγνάνες και τα φαινολικά οξέα, συστατικά με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.

Φρούτα & Λαχανικά. Η καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών συμβάλλει ουσιαστικά στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης πολλών χρόνιων ασθενειών.

Μήλα. Είναι μια καλή πηγή αντιοξειδωτικών, καθώς έχουν το δεύτερο υψηλότερο επίπεδο αντιοξειδωτικής δράσης σε σύγκριση με άλλα φρούτα.

Μαύρη σοκολάτα. Η μαύρη σοκολάτα περιέχει υψηλότερα επίπεδα φλαβονοειδών, τα οποία αποτελούν μια κατηγορία αντιοξειδωτικών, που προστατεύουν τα κύτταρά μας από βλάβες και μειώνουν τις φλεγμονές.

Μούρα. Έρευνες δείχνουν πως τα φυτοχημικά, όπως οι ανθοκυάνες και τα φλαβονοειδή, τα οποία είναι και αρμόδια για τα κόκκινα, ιώδη, πορφυρά και μπλε χρώματα των μούρων, έχουν μια σειρά από ιδιότητες, όπως: αντικαρκινικές, αντιοξειδωτικές, αντιφλεγμονώδεις. Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη C και το φυλλικό οξύ και ενδεχομένως να προσφέρουν και ακόμα περισσότερα οφέλη, τόσο στη διατροφή όσο και στην καλή υγεία του ανθρώπινου οργανισμού.

Σπανάκι. Το σπανάκι μπορεί να θεωρηθεί ως υπερτροφή. Είναι πλούσιο σε πολλά θρεπτικά συστατικά ενώ παράλληλα έχει χαμηλή θερμιδική αξία. Η κατανάλωση σκούρων φυλλωδών πράσινων λαχανικών όπως το σπανάκι παρέχει πρωτεΐνες, σίδηρο, βιταμίνες αλλά και μέταλλα με μια σειρά διαφορετικών θετικών επιδράσεων στην υγεία μας.

Γλυκοπατάτα. Η γλυκοπατάτα έχει υψηλή περιεκτικότητα χολίνης που οδηγεί σε μείωση της φλεγμονής, όπως επίσης και ανθοκυανινών που παίζουν και αυτές με τη σειρά τους σημαντικό ρόλο στην πρόληψη και μείωση της χρόνιας φλεγμονής στο σώμα.

Κουρκουμάς: Ο κουρκουμάς αποτελεί ένα φυσικό βότανο και μπαχαρικό που θα ήταν ωφέλιμο να ενσωματώσουμε στην διατροφή μας καθώς μπορεί να ενισχύσει την υγεία μας χάρη στην εξαιρετικά αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση του.

Featured Image: Heather Barnes/Unsplash

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ OOLALA ΣΤΟ INSTAGRAM!

0 Comments