Menu & Search
ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΤΡΟΠΙΚΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ

ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΤΡΟΠΙΚΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ

Υπάρχουν ορισμένες τροφές που θα σε βοηθήσουν να προστατέψεις το δέρμα σου και θα σου δώσουν πιο γρήγορα το πολυπόθητο μπρούτζινο χρώμα στο σώμα σου!


Πολλές από αυτές τις τροφές περιέχουν θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και αντιοξειδωτικές ουσίες που μας προστατεύουν από τη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει ο ήλιος. 

Ντομάτες, καρπούζι, φράουλες και κεράσια. Οι ντομάτες, τα καρπούζια, οι φράουλες και τα κεράσια είναι όλα ιδανικά τρόφιμα για να σε βοηθήσουν να μαυρίσεις γιατί, εκτός από την βιταμίνη C που περιέχουν, η οποία έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και κάνει το δέρμα σου να λάμπει, περιέχουν και βιταμίνη Α, η οποία προστατεύει την ελαστικότητα του δέρματος και βοηθά στην καταπολέμηση της αφυδάτωσης. Επίσης, περιέχουν λυκοπένιο, ένα πολύ αποτελεσματικό φωτοπροστατευτικό αντιοξειδωτικό που διατηρεί το δέρμα λαμπερό.

Κόκκινα φρούτα, κόκκινο κρασί και τσάι. Αυτά τα τρία προϊόντα περιέχουν πολυφαινόλες, βιοδραστικά θρεπτικά συστατικά που, εκτός από άλλες λειτουργίες, καταπολεμούν τα σημάδια της πρόωρης γήρανσης. Αποτρέπουν την εξάπλωση των ελεύθερων ριζών που προκαλούνται από εξωτερικούς παράγοντες και επομένως βοηθούν στη διατήρηση του δέρματος μας υγιές και φωτεινό, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα τέλειο μαύρισμα.

Καρότα. Τα καρότα εκτός από το καροτένιο, περιέχουν βιταμίνη Α, η οποία ευνοεί την ελαστικότητα του δέρματος, ενώ η έλλειψή της προκαλεί ξηροδερμία κι ευερέθιστο δέρμα. Βιταμίνη Ε, απαραίτητη για ένα υγιές μαύρισμα, αποτρέπει την εμφάνιση ραγάδων και μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο του δέρματος, τέλος προστατεύει από την πρόωρη γήρανση του δέρματος. Βιταμίνη C: Βοηθάει στη διατήρηση της σφριγηλότητας και της επιδερμίδας και συντελεί στη γρήγορη επούλωση των εγκαυμάτων από τον ήλιο.

Σπανάκι. Όπως τα καρότα, έτσι και το σπανάκι είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά και β-καροτένιο, που όχι μόνο βοηθούν την όρασή σας αλλά και το δέρμα σας να αποκτήσει και να διατηρήσει το μαύρισμα του.

Φράουλες, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, ακτινίδιο. Όλες οι τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C και καροτενοειδή βοηθούν να αποκτήσεις όμορφο και υγιές μάυρισμα. Η βιταμίνη C αποτελεί βασικό συστατικό του κολλαγόνου και της ελαστίνης στο δέρμα. Ιδιαίτερα γνωστή λόγω της προστατευτικής προς το δέρμα αντιοξειδωτικής της ιδιότητας εναντίον των ελευθέρων ριζών που παράγει η ακτινοβολία ενώ επιβραδύνει και την εμφάνιση των ρυτίδων.

Μπλε ψάρια και ξηροί καρποί. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται κυρίως σε λιπαρά ψάρια και προϊόντα όπως το ελαιόλαδο και οι ξηροί καρποί είναι εξαιρετικό για αντηλιακό καθώς βελτιώνουν την ελαστικότητα των κυτταρικών μεμβρανών και εξισορροπούν τις ορμόνες που είναι υπεύθυνες για την ενυδάτωση και την εναπόθεση λίπους στο χόριο. Το ελαιόλαδο και τα καρύδια έχουν επίσης βιταμίνη Ε, η οποία έχει σημαντική αντιοξειδωτική δράση.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ OOLALA:

ΔΙΩΞΕ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΜΕ STRETCHING

11 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΣΟΥ

Featured Image:  mentatdgt from Pexels

0 Comments