ΤΟ 5ΛΕΠΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ
Menu & Search
Συμβουλές για έναν ύπνο χωρίς διακοπές

Συμβουλές για έναν ύπνο χωρίς διακοπές

Μετά από μια γεμάτη μέρα, είμαστε κουρασμένοι. Οι δουλειές μέσα στην μέρα τρέχουν, το άγχος είναι μεγάλο και ασταμάτητο και εσύ το μόνο που σκέφτεσαι είναι το κρεβατάκι σου. Πότε θα έρθει το βράδυ που μετά από ένα χαλαρωτικό ντουζ θα ξαπλώσεις και θα κοιμηθείς. Πόσο εκνευριστικό είναι όμως όταν μέσα στην νύχτα θα ανοίξεις χίλιες φορές τα μάτια σου και θα διακόψεις τον ύπνο σου, με αποτέλεσμα να μην ξεκουραστείς επαρκώς. Υιοθετώντας όμως τρεις χρυσούς κανόνες θα μπορέσεις να αποφύγεις αυτές τις διακοπές.

Αρχικά απέφυγε την καφεΐνη και το αλκοόλ. Η καφεΐνη μπορεί να λειτουργήσει ως διεγερτικό που μπορεί να σε κρατήσει ξύπνιο. Το αλκοόλ ενώ μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμηθείς, κατά την διάρκεια της νύχτας θα σου προκαλέσει προβλήματα. Το αλκοόλ, όταν διασπάται, παράγει περισσότερο ύπνο REM (ελαφρύ ύπνο).

Δεύτερον θα σε βοηθήσει αν εντάξεις στην καθημερινότητα σου την άσκηση. Στόχος μας είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να μην μένουμε σε αδράνεια. Καλό είναι να κουραστείς κατά την διάρκεια της ημέρας με στόχο να κοιμηθείς πιο “βαριά” το βράδυ.

Τρίτον κράτα την τεχνολογία έξω από την κρεβατοκάμαρα σου. Πολλοί λένε ότι μπορούν να αποκοιμηθούν υπέροχα στην τηλεόραση. Όταν εκτίθεσαι σε έντονο φως πριν πας για ύπνο, ο εγκέφαλός σου δεν αντιλαμβάνεται ότι προετοιμάζεσαι για ύπνο. Έτσι, ενώ μπορεί να αποκοιμηθείς καλά στην τηλεόραση ή αφού χαζεύεις στο τηλέφωνό σου, ο εγκέφαλός σου θα εξακολουθεί να πιστεύει ότι είναι ξύπνιος.

Featured Image: Andrea Piacquadio/Pexels