ΤΟ 5ΛΕΠΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ
Menu & Search
Tips για να διώξεις υγιεινά τα κιλά των γιορτών

Tips για να διώξεις υγιεινά τα κιλά των γιορτών

Υιοθέτησε μικρές συνήθειες για να χάσεις τα κιλά των γιορτών.


Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι μέρες που τις περνάς με τους φίλους σου και την οικογένεια σου. Συγκεντρώνεστε γύρω από ένα τραπέζι γεμάτο λιχουδιές και ποτά. Και όταν αυτές οι μέρες περάσουν συνειδητοποιείς πως έχεις πάρει μερικά κιλάκια. Ε και λοιπόν; Στην ζωή πέρα από το πρόγραμμα, την υγιεινή διατροφή και την άσκηση χρειαζόμαστε και λίγες μικρές ατασθαλίες. Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι και να καταφεύγεις σε εξαντλητικές δίαιτες. Θα σου ΄δώσω εγώ μερικά tips για να τα ξεφορτωθείς υγιεινά και με υπομονή.

Αρχικά πρέπει να σκεφτείς την ισορροπία και όχι το να στερηθείς πράγματα. Μην ξεκινάς μια δίαιτα γεμάτη στερήσεις. Ξεκίνα να μετράς θερμίδες τρώγοντας αυτό που πραγματικά θέλεις.

Μην ζυγίζεσαι. Ένας αριθμός δεν λέει τίποτα. Προσπάθησε να εστιάσεις στο να ξανά μπεις σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής και όχι στον αριθμό που δείχνει η ζυγαριά σου.

Απομάκρυνε όλα τα περιττά γλυκά και φαγητά από το ψυγείο και τα ντουλάπια του σπιτιού σου. Αν δεν υπάρχουν στο σπίτι δεν θα μπεις στον πειρασμό να τα φας!

Βάλε ρεαλιστικούς στόχους άσκησης. Για κάποιους η άσκηση δεν είναι τρόπος ζωής. Ξεκίνα μια δραστηριότητα που σε γεμίζει χαρά και ενέργεια και βάλτην στο πρόγραμμα σου 2 φορές την βδομάδα για αρχή. Δεν χρειάζονται υπερβολές.

Περπάτα περισσότερο. Το να περπατάς περισσότερο, μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις τα όποια παραπανίσια κιλάκια. Μην πάρεις το αστικό για να πας μέχρι το σούπερ μάρκετ ή κάνε μια βόλτα παραπάνω με το κατοικίδιο σου. Λίγα περισσότερα βήματα μπορούν να κάνουν την διαφορά.

Φάε πρώτα τα λαχανικά. Κάθεσαι στο τραπέζι για μεσημεριανό και πέφτεις με τα μούτρα στο κρέας. Όχι. Ξεκίνα με την σαλάτα. Με αυτόν τον τρόπο θα φας πιο υγιεινά και θα περιορίσεις την πείνα σου πριν ξεκινήσεις να τρως το κυρίως γεύμα, με αποτέλεσμα να φας λιγότερο.

Σταμάτα να πίνεις αναψυκτικά και αλκοόλ. Κάτι που δεν υπολογίζουμε καθόλου και όμως έχει πολλές θερμίδες είναι το ποτό. Περιόρισε το και αντικατέστησε το με νερό που θα σε κρατήσει και ενυδατωμένη.

Να ξεκουράζεσαι. Να κοιμάσαι τουλάχιστον 7 με 8 ώρες το βράδυ. Έρευνες έχουν δείξει πως διαταραχές στον ύπνο σχετίζονται με προβλήματα βάρους.

Featured Image : Total Shape/Pexels 

0 Comments