ΤΟ 5ΛΕΠΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ
Menu & Search
Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C

Μάθε ποιες τροφές έχουν περισσότερη βιταμίνη C από το πορτοκάλι και του κλέβουν την πρωτιά.


Ποιες τροφές είναι πλούσιες σε βιταμίνη C; Την παράσταση προφανώς κλέβει το πορτοκάλι με 53,2 mg ανά 100 γρ. Αδίκως βέβαια, αφού υπάρχουν τροφές με περισσότερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C. Η βιταμίνη C είναι υδατοδιαλυτή και την βρίσκουμε συνήθως σε φρούτα και λαχανικά.

Μας βοηθά να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας ενάντια των ιώσεων, στην επούλωση πληγών και στην αποφυγή συχνής εμφάνισης από μώλωπες. Οι ειδικοί συνιστούν η ημερήσια δόση βιταμίνης C για τους άνδρες να φτάνει τα 90 mg και για τις γυναίκες τα 75 mg.

Γνωστές αλλά και όχι τόσο τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C είναι:

Πιπεριές – κάθε χρώματος 

Και οι τρεις (πράσινες, κόκκινες, κίτρινες) περιέχουν μεγάλες ποσότητες, με την κίτρινη να είναι η “νικήτρια” ανάμεσά τους, με 183.5mg ανά πιπεριά.

Μπρόκολο 

Το μπρόκολο περιέχει 89.2mg βιταμίνης C ανά 100 γρ. Έχει εξαιρετικά χαμηλές θερμίδες και μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών. Νομίζω αξίζει να μπει στην διατροφή μας!

Φράουλες

Το αγαπημένο για πολλούς φρούτο έχει 58.8mg βιταμίνης C ανά 100 γρ. και περιέχει σημαντικές ποσότητες αντιοξειδωτικών.

Γκρέιπφρουτ

Το εντυπωσιακό του χρώμα δεν συνοδεύεται και από μια ωραία γεύση, αφού το γκρέιπφρουτ είναι πικρό. Το ξαδερφάκι του πορτοκαλιού περιέχει 96.1mg βιταμίνης C ανά φρούτο. Δώστου μια θέση στο αγαπημένο σου smoothie.

Ανανάς

Ένα εξωτικό φρούτο που με μία μόλις φέτα προσλαμβάνεις 26.8mg βιταμίνης C. Επίσης περιέχει ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ουσίες. Άλλος ένας λόγος για να το απολαύσεις.

Αρακάς

Ο αρακάς αποτελεί ακόμα μια έκπληξη, περιέχει 40mg βιταμίνης C ανά 100 γρ. και σχεδόν 5,5 ολόκληρα γραμμάρια φυτικής πρωτεΐνης. Αρκούν για να μπει έστω μια φορά την βδομάδα στην διατροφή σου.

Παπάγια 

Έρευνες έχουν δείξει ότι η κατανάλωσή της συμβάλλει στην λάμψη της επιδερμίδας μας, στη υγεία των οστών μας και έχει πολλές θρεπτικές ουσίες. Περιέχει 63mg ανά 100 γρ.

Κόκκινο λάχανο

Χρησιμοποίησε το για να δώσει έξτρα γεύση και χρώμα στην σαλάτα σου αφού σου προσφέρει 57 mg ανά 100 γρ.

Featured Image : Karolina Grabowska/Pexels

0 Comments