ΤΟ 5ΛΕΠΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ
Menu & Search
Τσάι-Ένας πολύτιμος σύμμαχος!

Τσάι-Ένας πολύτιμος σύμμαχος!

Το τσάι είναι ένα από τα πιο αγαπημένα ροφήματα στον κόσμο. Ποιο είδος τσαγιού όμως είναι το κατάλληλο για εσένα;


Το τσάι είναι ένα από τα αγαπημένα μας ροφήματα. Σε ποικιλία γεύσεων και με πολλά οφέλη, το καθένα για διαφορετικό λόγο. Ο χειμώνας είναι η εποχή που το χρειαζόμαστε για να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας και τώρα με τον covid να καλπάζει ένας λόγος παραπάνω. Πάμε να δούμε διάφορες κατηγορίες τσαγιού και ποια είναι τα οφέλη τους για την υγεία μας;

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι υψηλό σε αντιοξειδωτικά. Τα αντιοξειδωτικά μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του οξειδωτικού στρες καταπολεμώντας την κυτταρική βλάβη που προκαλείται από τις ελεύθερες ρίζες. Συμβάλει στην καλή λειτουργία της καρδιάς και του εγκεφάλου. Και βοηθάει στην απώλεια βάρους αφού είναι πλούσιο σε κατεχίνες και περιέχει μια αξιοπρεπή ποσότητα καφεΐνης.

Τσάι Τζίντζερ 

Ένα τσάι παρασκευασμένο από πιπερόριζα (τζίντζερ) μπορεί να σας βοηθήσει αν αισθάνεστε ναυτία, έχετε δυσπεψία ή γενικώς αντιμετωπίζετε πεπτικά προβλήματα. Το μπαχαρικό αυτό ασκεί καταπραϋντική δράση στο πεπτικό και χρησιμοποιείται από την αρχαιότητα.

Τσάι Μέντας 

Το τσάι μέντας έχει πανίσχυρες αντιβακτηριακές και αντϊιικές ιδιότητες. Βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα, χαλαρώνει τους πονεμένους μυς του λαιμού και καταπραΰνει τη ρινική συμφόρηση. Επίσης συμβάλλει στην καταπολέμηση του πυρετού.

Μαύρο τσάι

Το μαύρο τσάι είναι πηγή αντιοξειδωτικών, όπως οι πολυφαινόλες, οι οποίες βοηθούν στη μείωση των βλαβών στο DNA. Βελτιώνει το ανοσοποιητικό σύστημα.  Μειώνει το στρες. Βελτιώνει την πέψη. Συμβάλει στην στοματική υγεία καθώς περιορίζει την ανάπτυξη των βακτηρίων και μειώνει την συσσώρευση πλάκας. Αυξάνει την ενέργεια. Μειώνει την χοληστερόλη. Αυτά είναι κάποια από τα οφέλη του.

Χαμομήλι

Αν δεν μπορείς να κοιμηθείς σκέψου να κάνεις ένα τσάι με χαμομήλι. Περιέχει απιγενίνη, μία αντιοξειδωτική ουσία που διεγείρει τον ύπνο. Ανακουφίζει από τον πόνο. Και βοηθά στην υγεία του εντέρου, σε ναυτίες και εμετούς.

Διάλεξε το αγαπημένο σου ανάλογα με τις ανάγκες σου και μην ξεχνάς να σε προσέχεις!

Featured Image: Content Pixie/Unsplash 

0 Comments