Menu & Search
ΒΑΛΕ ΤΑ ΜΥΡΤΙΛΛΑ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ

ΒΑΛΕ ΤΑ ΜΥΡΤΙΛΛΑ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ

Για κάποιους τα μύρτιλλα αποτελούν πολυτέλεια και δεν τα συμπεριλαμβάνουν στη διατροφή τους, αν όμως γνώριζαν τα οφέλη τους θα τα προτιμούσαν στην καθημερινότητά τους.


Τα μύρτιλλα ανήκουν στην κατηγορία των superfoods, είναι πλούσια σε κάλιο και βιταμίνη C και έχουν πολύ λίγες θερμίδες. Για την ακρίβεια ένα φλιτζάνι μύρτιλλα έχει μόλις 84 θερμίδες! Πέρα από αυτά όμως έχουν πολλές ακόμα ευεργετικές ιδιότητες.

  • Βοηθούν την κύστη μας. Σύμφωνα με έρευνες περιέχουν ουσίες που εμποδίζουν τα βακτήρια να πολλαπλασιάζονται και να προσκολλώνται στα τοιχώματα της ουροδόχου κύστης. Επίσης λειτουργούν ενάντια στις ουρολοιμώξεις.
  • Καταπολεμούν τον καρκίνοΕίναι πλούσια σε ανθοκυανίνες -στις οποίες και οφείλουν το υπέροχο μπλε χρώμα τους- που είναι ένα είδος αντιοξειδωτικών που δρουν ενάντια στον καρκίνο.
  • Μειώνουν τις φλεγμονές Και αυτό γιατί μπορούν  να καταστείλουν την πρωτείνη που πυροδοτεί τη φλεγμονή. Μάλιστα έχει αποδειχτεί ότι η συχνή κατανάλωσή τους μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής για τις γυναίκες!
  • Ενισχύουν τη μνήμηΚαι αυτό χάρη στα φλαβονοειδή που είναι επίσης αντιοξειδωτικά και στηρίζουν μάθηση και γνώση.

Featured Image: unsplash.com

0 Comments