ΤΟ 5ΛΕΠΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ
Menu & Search
Υγιεινά tricks για κάθε μία ημέρα της εβδομάδας

Υγιεινά tricks για κάθε μία ημέρα της εβδομάδας

Γίνε ο πιο υγιής και γεμάτος ενέργεια εαυτός σου!


Αν κάθε εβδομάδα ξεκινάς με τις καλύτερες προθέσεις και καταλήγεις να σε νικάει το άγχος της καθημερινότητας, τα παρακάτω υγιεινά tricks για κάθε μία ημέρα ξεχωριστά θα σε βοηθήσουν να έχεις μία καλή και ήρεμη εβδομάδα.

Madison Lavern/Unsplash

ΚΥΡΙΑΚΗ: ΚΑΝΕ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ
Δοκίμασε δέκα λεπτά διαλογισμού για να μειώσεις το άγχος για την εβδομάδα που έρχεται, να βελτιώσεις την ποιότητα του ύπνου και να αυξήσεις την δημιουργικότητα σου ώστε να είσαι ανανεωμένη το πρωί της Δευτέρας.

Cottonbro/Pexels

ΔΕΥΤΕΡΑ: ΞΥΠΝΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ

Ξύπνα μία-δύο ώρες νωρίτερα από ό,τι συνήθως. Χρησιμοποίησε αυτόν τον επιπλέον χρόνο για να κάνεις οτιδήποτε θα κάνει το υπόλοιπο της ημέρας σου λιγότερο αγχωτικό. Από το να τακτοποιήσεις το σπίτι, να κάνεις λίγο stretching ή απλά να ετοιμαστείς με την ησυχία σου.

Jess Bailey/Unsplash

ΤΡΙΤΗ: ΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ TO-DO LIST

Φτιάξτε μία λίστα με εμπνευσμένα ή αστεία αποφθέγματα, με event που σε ενδιαφέρουν ή εργασίες που πρέπει να φέρεις εις πέραν.

Laura Chouette/Unsplash

ΤΕΤΑΡΤΗ: ΚΙΝΗΣΕ ΤΑ ΑΚΡΑ ΣΟΥ 

Ναι καλά διάβασες! Κούνησε τα ακροδάχτυλα στα χέρια και στα πόδια, παίξε με το στυλό σου ή κάνε μία περιστροφή με την καρέκλα του γραφείου. Μελέτες δείχνουν ότι οι μικρές κινήσεις αυξάνουν τη ροή του αίματος στα άκρα.

Charisse Kenion/Unsplash

ΠΕΜΠΤΗ: ΦΑΕ ΛΙΓΗ ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Τα πιθανά οφέλη για την υγεία από την επεξεργασμένη σοκολάτα είναι σχεδόν μηδενικά, αλλά τα οφέλη από τη μαύρη σοκολάτα είναι πολυάριθμα και περιλαμβάνουν προστασία από ασθένειες και βελτιωμένη υγεία του εγκεφάλου και της καρδιάς.

Taryn Elliott/Pexels

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Αφιέρωσε μια βραδιά στον εαυτό σου και το αγαπημένο σου μέρος, το σπίτι, για να κάνεις ό,τι σε ευχαριστεί και σε χαλαρώνει.

Josh Hild/Unsplash

ΣΑΒΒΑΤΟ: ΒΓΑΛΤΕ ΒΟΛΤΑ ΤΟ ΣΚΥΛΟ ΣΟΥ

Μπορεί η πρώτη πρωινή βόλτα να είναι σύντομης διάρκειας, λόγω έλλειψης ικανοποιητικού χρόνου, όμως το Σαββατοκύριακο όταν οι ρυθμοί πέφτουν, είναι μία καλή ευκαιρία να πάρεις τον σκύλο σου και να περπατήσεις σε όμορφες διαδρομές. Α και αν δεν έχεις σκύλο, δανείσου το κατοικίδιο φίλου ή συγγενή ή ακόμα καλύτερα γίνε εθελόντρια στην φιλοζωική για να βγάζεις βόλτα τα σκυλάκια και να τους δίνεις χαρά! Θα έχεις τα ίδια οφέλη και ίσως να κάνεις έναν νέο τριχωτό φίλο.

Featured Image: Leah Kelley/Pexels

0 Comments