Menu & Search
ΥΓΙΕΙΝΑ TRICKS ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

ΥΓΙΕΙΝΑ TRICKS ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

ΓΙΝΕ Ο ΠΙΟ ΥΓΙΗΣ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.


Αν κάθε εβδομάδα ξεκινάς με τις καλύτερες προθέσεις και καταλήγεις να σε νικάει το άγχος της καθημερινότητας, τα παρακάτω υγιεινά tricks για κάθε μία ημέρα ξεχωριστά θα σε βοηθήσουν να έχεις μία καλή και ήρεμη εβδομάδα.

Photo: Unsplash

ΚΥΡΙΑΚΗ: ΚΑΝΕ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ
Δοκίμασε δέκα λεπτά διαλογισμού για να μειώσεις το άγχος για την εβδομάδα που έρχεται, να βελτιώσεις την ποιότητα του ύπνου και να αυξήσεις την δημιουργικότητα σου ώστε να είσαι ανανεωμένη το πρωί της Δευτέρας.

Photo: theeverygirl.com

ΔΕΥΤΕΡΑ: ΞΥΠΝΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ

Ξύπνα μία-δύο ώρες νωρίτερα από ό,τι συνήθως. Χρησιμοποίησε αυτόν τον επιπλέον χρόνο για να κάνεις ο,τιδήποτε θα κάνει το υπόλοιπο της ημέρας σου λιγότερο αγχωτικό. Από το να τακτοποιησεις το σπίτι, να κάνεις λίγο stretching ή απλά να ετοιμαστείς με την ησυχία σου.

Photo: Unsplash

ΤΡΙΤΗ: ΦΤΙΑΞΕ ΜΙΑ TO-DO LIST

Φτιάξτε μία λίστα με εμπνευσμένα ή αστεία απόφθέγματα, με event που σε ενδιαφέρουν ή εργασίες που πρέπει να φέρεις εις πέραν.

Photo: Instagram/@happitude.se

ΤΕΤΑΡΤΗ: ΚΙΝΗΣΕ ΤΑ ΑΚΡΑ ΣΟΥ 

Ναι καλά διάβασες! Κούνησε τα ακροδάχτυλα στα χέρια και στα πόδια, παίξε με το στυλό σου ή κάνε μία περιστροφή με την καρέκλα του γραφείου. Μελέτες δείχνουν ότι οι μικρές κινήσεις αυξάνουν τη ροή του αίματος στα άκρα.

Photo: Unsplash

ΠΕΜΠΤΗ: ΦΑΕ ΛΙΓΗ ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Τα πιθανά οφέλη για την υγεία από την επεξεργασμένη σοκολάτα είναι σχεδόν μηδενικά, αλλά τα οφέλη από τη μαύρη σοκολάτα είναι πολυάριθμα και περιλαμβάνουν προστασία από ασθένειες και βελτιωμένη υγεία του εγκεφάλου και της καρδιάς.

Photo: fashionweekly.com.au

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Αφιέρωσε μια βραδιά στον εαυτό σου και το αγαπημένο σου μέρος, το σπίτι, για να κάνεις ό,τι σε ευχαριστεί και σε χαλαρώνει.

Photo: Unsplash

ΣΑΒΒΑΤΟ: ΒΓΑΛΤΕ ΒΟΛΤΑ ΤΟ ΣΚΥΛΟ ΣΟΥ

Μπορεί η πρώτη πρωινή βόλτα να είναι σύντομης διάρκειας, λόγω έλλειψης ικανοποιητικού χρόνου, όμως το Σαββατοκύριακο όταν οι ρυθμοί πέφτουν, είναι μία καλή ευκαιρία να πάρεις τον σκύλο σου και να περπατήσεις σε όμορφες διαδρομές. Α, και αν δεν έχεις σκύλο, δανείσου ένα, θα έχεις τα ίδια οφέλη και ίσως να κάνεις έναν νέο γούνινο φίλο.

0 Comments